Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må ikke tenke sånt, med min første fødte jeg 5 dager før termin, det er ikke alltid det går over termin! Lykke til!Termin 31.10, og venter og venter. Er førstegangs så bør visst ikke ha store forhåpninger om at ho kommer i oktober i det hele tatt...
Håper selvfølgelig jeg slipper å vente daMå ikke tenke sånt, med min første fødte jeg 5 dager før termin, det er ikke alltid det går over termin! Lykke til!
Så spennende!!Jeg venter - men nå er riene i gangENDELIG noe som skjer!
Oh, lykke til!Jeg venter - men nå er riene i gangENDELIG noe som skjer!
Hadde termin igår jeg , og venter fortsatt ! Er tredje barnet , begge jentene kom 5 og 2 dager før termin. Så var sikker på at denne gangen blir IHVERTFALL før termin også.men nei hehe
Jeg begynner også å bli lei nå, så ringte privat jordmor for å prøve å få stripping i morgen. Hadde dessverre ikke ledig. Får håpe det hjelper på til deg. Jeg ble strippet på overtid sist, og det var litt vondt, men ikke så veldig, og varte ikke så lenge. Så hadde helt klart fort det nå for å prøve å få litt fortgang!Venter og venter... har termin på Lørdag, begynner å bli demotivert av å være her inne nå. Virker som "alle" føder før termin jo. I morgen skal jeg til jordmor for stripping, ser ikke frem til det, men er villig til å prøve det meste nå.