Hvor mange venter?

Termin 29 så vi venter også

Termin i morgen...ingen tegn på noe..skal på kontroll i morgen så kanskje lager vi en plan..litt lei av å vente:)

Har termin 30 og har gått over termin med begge de andre :-P

Termin 31.10, og venter og venter. Er førstegangs så bør visst ikke ha store forhåpninger om at ho kommer i oktober i det hele tatt...

Termin 31.10, og venter og venter. Er førstegangs så bør visst ikke ha store forhåpninger om at ho kommer i oktober i det hele tatt...
Må ikke tenke sånt, med min første fødte jeg 5 dager før termin, det er ikke alltid det går over termin! Lykke til!

Termin 29. Så jeg venter fremdeles. Har blitt fortalt at jeg skal føde den 24. Av ei som har hatt rett mange ganger før, så er jo lov å håpe at hun har rett nå også :p

Må ikke tenke sånt, med min første fødte jeg 5 dager før termin, det er ikke alltid det går over termin! Lykke til!
Håper selvfølgelig jeg slipper å vente da ;) Men er jo bare å vente å se når ho bestemmer seg for å komme ut ;)

Hadde termin igår jeg , og venter fortsatt ! Er tredje barnet , begge jentene kom 5 og 2 dager før termin. Så var sikker på at denne gangen blir IHVERTFALL før termin også. :P men nei hehe

Venter fortsatt, trives visst godt i magen min den lille herremannen :p
40+0 i dag, venter på å komme inn til jordmor for siste svangerskapskontroll. Blir vel sendt henvisning til overtidskontroll tenker jeg :)

Jeg venter!!:) Har vært veldig flink til å ha planer eller slappe av og nyte permisjonen frem til nå, men nå har jeg hatt så mye plager igjen de siste dagene at jeg har gått inn i skikkelig ventemodus og begynner å bli veldig lei og dagene føles lange. Håper jeg klarer å snu innstillingen igjen, for det kan jo enda gå over to uker om jeg er skikkelig uheldig!!

Jeg venter :) Blir satt igang på lørdag på termindatoen min :) slimproppen gikk for en time siden, så kan jo håpe at noe kan skje før lørdag ;)

Venter og venter... har termin på Lørdag, begynner å bli demotivert av å være her inne nå. Virker som "alle" føder før termin jo. I morgen skal jeg til jordmor for stripping, ser ikke frem til det, men er villig til å prøve det meste nå.

Venter og venter... har termin på Lørdag, begynner å bli demotivert av å være her inne nå. Virker som "alle" føder før termin jo. I morgen skal jeg til jordmor for stripping, ser ikke frem til det, men er villig til å prøve det meste nå.
Jeg begynner også å bli lei nå, så ringte privat jordmor for å prøve å få stripping i morgen. Hadde dessverre ikke ledig. Får håpe det hjelper på til deg. Jeg ble strippet på overtid sist, og det var litt vondt, men ikke så veldig, og varte ikke så lenge. Så hadde helt klart fort det nå for å prøve å få litt fortgang!:)

Hadde termin i går.. 3 barn og overtid.. Begge mine to andre kom før termin.. Virker ikke som ho her har planer om å komme med det første...

Back
Topp