Sitter å lurer på om jeg skal bestille TUL...
Er nå 14+5, hadde i uke 7 pga ivf oppfølging, i uke 9 privat og sist i uke 12 (privat). Har en del spontanaborter bak meg derav litt ekstra sjekker, men har aldri mistet etter uke 10.
Har jordmortime om 2 uker og OUL om 3,5 uker. så sitter jeg altså nå å grubler... Hehe.
samboer mener vi bør vente og at jeg må slutte å bekymre meg.
Har dere hatt flere TUL? Eller klarer dere å senke skuldrene til de vanlige kontrollene ?
Er nå 14+5, hadde i uke 7 pga ivf oppfølging, i uke 9 privat og sist i uke 12 (privat). Har en del spontanaborter bak meg derav litt ekstra sjekker, men har aldri mistet etter uke 10.
Har jordmortime om 2 uker og OUL om 3,5 uker. så sitter jeg altså nå å grubler... Hehe.
samboer mener vi bør vente og at jeg må slutte å bekymre meg.
Har dere hatt flere TUL? Eller klarer dere å senke skuldrene til de vanlige kontrollene ?

alltid et lite lysglimt

Tror det er bedre enn at jeg skal gå rundt å uroe meg. I tillegg er OUL på bursdagen til datteren min og tanken på at det er dårlige nyheter på den dagen gjør meg også stresset. Samboeren tar det heldigvis fint. Trodde han skulle si det var helt unødvendig, men han ville jeg skulle bestille hvis det var det jeg hadde behov for