Hvor mange ultralyder har dere hatt?

11 ultralyder så langt... og flere skal det bli. Begynner å bli lei allerede.
Oii det var mange. Skjønner godt du begynner bli lei. Noen spesiell grunn til så mye oppfølging?
 
Hatt to private pga tidligere exu og blødning. Skjønner at du vil. Ikke lett å vente til ordinære!
 
Har hatt to så langt. En i uke 9 og en i uke 12 :happy:
 
Jeg hadde en i uke 6, for å se plassering. En i uke 7 for å høre hjertelyd, og en i uke 13 for å gå igjennom alt som skal sjekkes. Har OUL 20. januar (uke 19), men skal ringe å høre om å få den litt tidligere da jeg har engstet meg så i romjulen.
 
Jeg hadde en i uke 6, for å se plassering. En i uke 7 for å høre hjertelyd, og en i uke 13 for å gå igjennom alt som skal sjekkes. Har OUL 20. januar (uke 19), men skal ringe å høre om å få den litt tidligere da jeg har engstet meg så i romjulen.
Jeg tror nok ikke de endrer timen til oul pga bekymring.. Men kan du ikke ta kontakt med jordmor i morgen, kanskje de kan lytte etter hjertelyden? :) <3
 
Fikk første UL i uke 8+x med det portable apparatet for å roe meg litt:angelic: Hadde en SA for et år sia med dårlig oppfølging av helsevesnet, fikk da se et bankende hjerte :Heartred Samboer fikk dessverre ikke være med fordi Covid.
På andre kontroll i uke 12+x fikk samboer være med og da tok jordmor frem apparatet igjen for at han også skulle få se:Heartred
Fikk TUL med ordentlig apparat i uke 13+x pga medisiner jeg går fast på og medisinske ting som går i familien.

Kommende uke skal jeg på ordinær UL. Totalt blir det 4 så langt :D
 
Har hatt en ultralyd i uke 6 (pga ivf for å bekrefte liv), i uke 9 (pga oppfølging av en væskeoppsamling som gynekolog så på første ultralyd), så var vi på en privat tidlig UL i uke 14, og så OUL nå i uke 19 :)
 
Oii det var mange. Skjønner godt du begynner bli lei. Noen spesiell grunn til så mye oppfølging?

Jeg har alvorlig hyperemesis. Får all væske og næring intravenøst. Beholder ingenting av det jeg prøver å spise/drikke selv. Også har jeg to autoimmune sykdommer og har født ekstremprematurt tidligere. Summen av alt gjør at jeg følges tett på sykehuset, for å se at det er liv, at lille vokser som den skal, og at livmorhalsen holder seg lang.
 
Jeg har alvorlig hyperemesis. Får all væske og næring intravenøst. Beholder ingenting av det jeg prøver å spise/drikke selv. Også har jeg to autoimmune sykdommer og har født ekstremprematurt tidligere. Summen av alt gjør at jeg følges tett på sykehuset, for å se at det er liv, at lille vokser som den skal, og at livmorhalsen holder seg lang.
Huff det hørtes utrolig tøft ut:Heartred. Håper den lille holder seg inn til termin og at hypermesisen slipper taket.
 
Back
Topp