Hvor mange ultralyd..

Til dere som ikke skal på oul før uke 20. Er ikke det litt sent? Jeg fikk opprinnelig oul i uke 21, syntes det var sent, så ringte kvinneklinikken. Der hadde de fått tilsendt feil termindato fra min fastlege og derfor satt opp timen så sent. Hun jeg snakket med sa at oul skulle være mellom uke 17 og 19, og satt meg derfor opp på en ny time i uke 18
 
Jeg har ikke hatt noen, så blir det oul men har ikke tenkt til å ha flere.
 
Ikkje noko meir enn OUL her heller. Har fått time når eg er 20+0, så lenge å vente..
 
Jeg hadde i uke 10 og uke 13, skal på OUL 27.01, regner med det er siste :)
 
Fikk innkalling til oul i uke13+4, og ble rådet til å ta den av jm for å sjekke grunnet sterke symptomer - så skal jeg til ny oul 12.2... Hadde bare blitt med en hadde det ikke vært for at jeg fikk innkalling for tidlig...
 
Hadde en i uke 7, og en nå i uke 15.. OUL er ikke før i uke 20, så får vi se om det evt blir en til etter det :)
 
Hadde i uke 8 og uke 12, ekstra oppfølging grunnet laaaaang prøvetid og dermed økt engstelse hos meg.
 
Hadde i uke 13 ifm KUB-test (DUO-test) i Sverige, og har ikke planer om noen flere enn OUL, med mindre noe skulle tilsi at vi bør det.
 
Har hatt 2 til nå, uke 6 og 11. Pga av oppfølging med prøverør :) Skal på OUL da jeg er 19+3, det blir nok den siste.
 
Blir bok bare en her i gården, oul. er 12+6 og venter spent på innkallingsbrevet i posten. spent på hvor lenge jeg må vente for å komme inn :D
 
Back
Topp