Hvor mange ultralyd..

Gravid med Gravøren!

Elsker forumet
Ja hvor mange ultralyder har dere hatt til nå, og hvor mange regner dere med det blir i svsk? Med tanke på oul og Evt 3D senere..

Bare nysgjerrig :-)
Jeg har til nå hatt 2 tidlig, og blir 4 tilsammen med oul og 3D .

Skal ikke på oul før i uke 20+ og føler det er såååå lenge til. Er så nysgjerrig på kjønn denne gangen. Så det hadde vært fristende med enda en ul, men tenker på Evt at for mange ul kanskje ikke er så bra.

Jeg har hatt 1 tidlig også blir det oul i uke 19+1 :)
Utover det har jeg ikke planlagt noen fler.

Har hatt 3 stk, uke 7, uke 9 og uke 14 :) tenker å dra på 3D også, så blir det jo selvfølgelig OUL :)

Hatt i uke 7 og 11. Neste blir OUL og i uke 28 blir det 3D :)

Her har jeg hatt en i uke 11 og skal nå på fredag 16+0! Så blir det OUL 20+0 og 3D seinere :) så 4 her også :)

Ingen enda. Blir oul og 3d. Hvis morkaka ligger som sist blir det litt oppfølging med ul i slutten :)

Her i Singapore er det ganske så annerledes - Spesielt siden vi har hatt ivf!
Jeg holdt på å få bakoversveis da de fortalte at jeg fra uke 12 skulle ha ul én gang hver måned, og to ganger i måneden i uke 32-36:eek:

Hadde i uke 6,10 og 13 og nå er det oul i uke 20☺ blir lenge å vente på å se babyen helt til juli...hehe.

Her i Singapore er det ganske så annerledes - Spesielt siden vi har hatt ivf!
Jeg holdt på å få bakoversveis da de fortalte at jeg fra uke 12 skulle ha ul én gang hver måned, og to ganger i måneden i uke 32-36:eek:

Ganske vanlig i Tyskland også. Da har man UL fra øyeblikket man vet man er gravid. Også hver måned.

Har hatt 2 stk (uke 8 og 12) og skal ha uke 18 OUL, uke 24, 32, 36, 40 og 3D i uke 28 :P
Har ekstra oppfølging via riksen da...

Ganske vanlig i Tyskland også. Da har man UL fra øyeblikket man vet man er gravid. Også hver måned.

Har hatt 2 stk (uke 8 og 12) og skal ha uke 18 OUL, uke 24, 32, 36, 40 og 3D i uke 28 :p
Har ekstra oppfølging via riksen da...

Godt å høre!! Ettersom vi betaler for dette her (får dekket av Helfo), lurte vi litt på om de bare ville ha mest mulig penger :)

Hadde i uke 12 og skal på oul uke 18. Den i uke 12 tok jeg bare fordi mora til svigerinna mi spurte om vi ville ha ul-bilde til å gi i "gave" siden vi fortalte det juleaften :D

Hadde en i uke 8 for å se at det faktisk var noen der ;) så blir det oul. Vet ikke om vi gidder 3D denne gangen, det vil tiden vise. Merker jeg er rimelig mye mer avslappet nå med Nr to :)

Hadde en privat i uke 6 pga blødning
Også en offentlig uke 10 i følge av dette. Også en privat igjen uke 13 for å sjekke for misdannelser:) så her blir det nok bare OUL. Mulig 3D privat hvis det frister veldig :)

Har hatt 3 ul til nå, og jeg tenker det blir 2 til(oul+ en 3d i ca uke26-28) :)

Blir sikkert bare 2. Den jeg hadde i desember og oul. Er ikke så jævlig viktig for meg med ul og 3D osv. Så det får bli opp til samboer om han vil på flere enn de to.

Her hadde jeg tidlig ul i uke 8, også blir det oul. 3D har vi egentlig ikke diskutert enda, får se om vi føler behovet senere :) så enten to eller tre.

Fikk en kjapp UL på Haukeland i forbindelse med en annen undersøkelse i uke 10. Hadde en privat UL nå i uke 14, fordi jeg ville vite at alt var ok etter uke 12 og før jeg begynte å handle inn ting til babyen tror bare det blir oul i uke 18 etter dette

Back
Topp