Hvor mange ultralyd har du hatt?

Tinker-Bell

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Er så mange som har mange ultralyd virker det som jeg var på en kjapp sjekk uke 6 etter blødning, men var ikke mye å se egentlig. Oul er ikke før i uke 20, så jeg har litt lyst til å ta en privat før det, er jo nysgjerrig[emoji28]

Hadde en i uke 11+5 så skal jeg ha oul ca uke 19. Er 15 nå

Tidlig ultralyd i uke 12, en kjapp sjekk på grunn av blødning nyttårsaften, og OUL 18+5. Skal også på en 3D-UL privat i uke 24.

Ventet tålmodig på OUL.. Vi vurderer å prøve ut 3D og ta med storesøstrene litt senere da..

Jeg hadde tidlig ul uke 13 og skal i uke 19. Jeg vil i ettertid få noen til på sykehuset da det er tvillinger. Også vurderer jeg 3D ul fordi jeg syns det er så fantastisk <3

Sjekket at det var liv i uke 6, så igjen i uke 9. Også i uke 14 hos Lundring på Jessheim. Skal på ordinær ultralyd 19+1:)

Jeg hadde i uke 10, uke 11, denne uken (uke 15), så er det oul i uke 18, en ny i uke 22, og så blir det vel omtrent hver fjerde uke, tror jeg.

Ingen er for gøy, men komplikasjoner og medisinbruk krever tett oppfølging.

Hatt mange. JM i kommunen lurte på om eg var intr i å komme med 1-2vekers mellomrom så ho kunne følge utvikklingen:) har 3 ul-apparat på helsesenteret her. Trur eg har våre på 5 eller 6..

Har hatt tre. En i uke 7 fordi det var IVF, en i uke 11 fordi vi hadde lyst og OUL i uke 18. Skal på neste i uke 24 pga. navlesnorfeste og sikkert flere av samme grunn (tipper ca 1 i måneden).

Har hatt 1, i uke 8. Tiltross for at graviditeten er prøverør

Har tatt privat i uke 8, og uke 12 (på sykehus) skal pga medisinbruk i uke 16,18,20,22, og 24. Ønsker også å ta en 3D ul privat[emoji1]

Pga blødninger har jeg hatt i uke 5, 7, 9, 12 og 14..

1 u uke 9 grunnet blødning, TUL i uke 12 og OUL i uke 18. Skal ta ny nå i uke 22 siden jeg fikk HELLP i mitt første svangerskap

Har vært på 3 til nå i uke 9, 13 og 17.
Skal på oul på mandag, da er jeg muligens uke 20.
Og så skal jeg i uke 24 for vekstestimering pga lav fødselsvekt forrige svangerskap. Så blir det muligens videre oppfølging etter denne, alt ettersom hvordan veksten ligger an. Hadde ul hver 4 og så hver 2 uke mot slutten av forrige svangerskap.

Har hatt 4 tul pluss oul, og skal inn om 3 uker igjen. Skal deretter ha vekstkontroll hver 4 uke, pluss eventuelle andre ultralyder mellom der om nervene mine tar overhånd, og hyppigere kontroller mot slutten.

Har så tett oppfølging pga morkakesvikt sist svangerskap.

Fikk tidlig UL i uke 7 siden det er icsi-baby, UL i uke 8,9 og 11 pga blødninger. Organrettet UL i uke 13, samt en kjapp titt hos fastelegen siden hun spurte om jeg ville se lille. Sier ikke nei til det. Neste blir OUL i uke 19.

Back
Topp