Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hadde en i uke 7, grunnet blødning. En på fostermedisin Riksen uke 12 grunnet tidligere komplikasjoner og skal nå på oul uke 18 og blir nok omtrent 1 gang i mnd etter det, for å følge med litt ekstra
2 stk så langt en privat TUL i uke 12 og en ekstra UL i romjula da jeg var i bilulykke (alt bra da ) også blir det OUL om et par uker. Blir vel med de 3 tenker jeg.
2 pga 3 spontanaborter. Første i uke 8+3,babien var så høyt at med innvending ul legen hadde problem å finne det Men vi fikk å se hjerte Legen sa at vi skal ha en mer,ble 12+1. Skal på OUL neste mandag,18+1.
Vi hadde en tul i uke 7, fordi jeg ikke klarte helt å innse at jeg faktisk var gravid. Tok en ny i uke 13 for å se om alt stod bra til. OUL om 24 dager
Syns det er superkoselig å få se den lille (og ikke minst beroligende), og så er det jo veldig gøy å få bilder og film Ser på bildene og filmene hele tiden, så har fått veldig mye glede ut av det. Vel verdt pengene
Hadde privat UL i uke 12, da jeg var så dårlig å blødde en del, og vi lurte på om det var noen grunn til dette.. dessuten skulle vi fortelle det til familien da, og føltes tryggere når du visste det var liv der. Nå skal vi på OUL i neste uke, uke 19. Blir nok ikke flere enn det..
Ja altså jeg bør vell legge til at jeg har flere TUL pga når jeg hadde foster diagnostikk pga min høye alder fant dem ting som ikke var som dem skulle. Men nå har dem tingene så, og si totalt forsvunnet bare mye senere enn det som er normalt for så langt på vei som jeg var.
Feil som normalt ville ført til SA/MA...
Derfor ble jeg godt oppfylt. Det var nok en læring fra dem som fylte meg opp da dette var unormalt
I morgen skal jeg på vanlig ordinær UL
Og håper, og tror på at dem ikke finner noe mere da jeg var på UL sist 22/12
Så denne gang gleder jeg meg, og forventer positive ting. Kjenner mye liv