Hvor mange ul?

Tinkiwinky1990

Elsker forumet
Hei :-) lurer på hvor mange ul som er vanlig? Har hatt en tidlig i uke 8 pga jeg har gått på pergo og provera samt at jeg har pco.
Neste oul er ikke før i september - synes dette er lenge til :-/
Hva mener dere?

Sent from my iPhone using BV Forum

Det som er vanlig er EN ultralyd, den ordinære.
Men så er det jo noen som har plager eller har prøver rør og/eller trenger spesiell oppfølging som får flere ultralyder.
Men den ordinære er mellom uke 17-19. Den som fastsetter termin osv.

Hvis ikke så er det alltids privat ultralyd som koster masse penger.

Det vanlige er kun den ordinære ultralyden;-)

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Takk damer :-) synes bare det er lenge til! Alt var bra i uke 8, bankende hjerte og fin størrelse på fosteret men man blir jo bekymret for hver eneste ting he he :-) er nok bare utålmodig av meg, lurer på om jeg spiser riktig, at barnet får nok næring osv. :-)

Takk damer :-) synes bare det er lenge til! Alt var bra i uke 8, bankende hjerte og fin størrelse på fosteret men man blir jo bekymret for hver eneste ting he he :-) er nok bare utålmodig av meg, lurer på om jeg spiser riktig, at barnet får nok næring osv. :-)

Da ville jeg prata med jordmor:) vet ikke når du har time der men du kan jo bestille time å spørre om å få en snart:)

<3 venter en vinterbebi <3

Jeg skal bestille en time privat,da jeg ikke har fått time til tidlig ul på sykehuset før den 23 juli,å den ordinære er den 13 august. Tror jeg heller avbestiller den "såkalte" tidlig ultralyden den 23 å bestiller en privat:)

Last edited:
Jeg har vært på to allerede og har hvertfall tre igjen :) men jeg har hatt en MA og en SA, også har jeg endometriose. Da får man litt bedre oppfølging enn vanlig :)

Jeg skal på tidlig UL på sykehuset 15/7 pga alder/genetisk veiledning. Da er jeg 12+4

Jeg hadde en i uke 6/7. Skulle egentig vente til 05 august og OUL, men pga mye sykdom og slikt vil vi se at spira har det bra. Skal derfor på en ekstra privat ul på tirsdag

Her er det vanlig m en privat i uke 10-14 i tillegg til OUL i uke 18-20.

1. Mann skal bli storebror

Skal på kontroll om 14 dager. Utrolig spent på når jeg får utlralyd etter dette. Veldig lyst
å gå privat også. Men da sa gubben og mamma at jeg måtte spørre om det var nødvendig
først hos legen :-/

Back
Topp