Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg måtte bare fortelle det som det var da jeg måtte ha annenhver dag. Hele dagen gikk jo, når jeg skulle ta blodprøve før 9 og så legitime kl 13 igjen.Håper jeg slipper unna med 1. Bruker så mye tid å flaut å være borte så mye fra jobb. De vet jo ikke at jeg holder på med dette
Har lite lyst å fortelle på jobb, vi har jo ikke sagt det til familie. Dessuten startet jeg i ny jobb i februar så derfor litt kjipt.Jeg måtte bare fortelle det som det var da jeg måtte ha annenhver dag. Hele dagen gikk jo, når jeg skulle ta blodprøve før 9 og så legitime kl 13 igjen.
Skal ta blodprøve im å håper på uttak neste uke håper jeg slipper ul før detHadde fire UL før uttaket omsider ble planlagt på det forsøket som var vellykket.
Jeg får bare en bekreftelse til arbeidsgiver sier jeg skal på undersøkelseHva sa dere til arbeidsgiver? Jeg er i en veldig travel jobb, og fortsatt i prøvetid :/
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg gikk til fastlegen og fikk sykemelding.Hva sa dere til arbeidsgiver? Jeg er i en veldig travel jobb, og fortsatt i prøvetid :/
Sent from my iPhone using BV Forum