Hvor mange ul

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Er det før uttak? Jeg har fått time til en, men vet ikke om jeg skal på flere før uttak? Hva er normalt? Husker ikke

På første forsøk var jeg på tre ultralyder før jeg fikk time til uttak :) Men det kommer jo an på hvordan det ser ut.. :)
Masse lykke til :-D

Jeg skal foreløpig bare på en UL etter sprøytestart og før uttak. Det er 8.dagen etter sprøytestart.

Sent from my iPhone using BV Forum

Første forsøk hadde jeg bare en... Denne gangen hadde jeg annenhver dag fra sprøytedag 4. Jeg fikk kraftig overstimulering sist, så de måtte passe godt på meg denne gangen.

Jeg hadde 4 sist, men det var fordi jeg var understimulert og måtte øke dosene. Derfor varte stimuleringen i nesten 3 uker. Hvis alt går bra holder det med 1-2.

Har hatt to på alle mine uttak

Hatt 2 begge gangene

Håper jeg slipper unna med 1. Bruker så mye tid å flaut å være borte så mye fra jobb. De vet jo ikke at jeg holder på med dette

Jeg hadde bare en. Det er litt avhengige av hva de ser og om de er fornøyd med utviklingen. Håper du slipper flere UL. :-)

hatt 1 på to forsøk og 2 på ett forsøk ( ferskforsøkene)

Håper jeg slipper unna med 1. Bruker så mye tid å flaut å være borte så mye fra jobb. De vet jo ikke at jeg holder på med dette
Jeg måtte bare fortelle det som det var da jeg måtte ha annenhver dag. Hele dagen gikk jo, når jeg skulle ta blodprøve før 9 og så legitime kl 13 igjen.

Jeg måtte bare fortelle det som det var da jeg måtte ha annenhver dag. Hele dagen gikk jo, når jeg skulle ta blodprøve før 9 og så legitime kl 13 igjen.
Har lite lyst å fortelle på jobb, vi har jo ikke sagt det til familie. Dessuten startet jeg i ny jobb i februar så derfor litt kjipt.

Hadde fire UL før uttaket omsider ble planlagt på det forsøket som var vellykket :).
Skal ta blodprøve im å håper på uttak neste uke håper jeg slipper ul før det

Jeg hadde daglige blodprøver og ul fra sprøytedag 4 på riksen pga fare for ohss.

Hva sa dere til arbeidsgiver? Jeg er i en veldig travel jobb, og fortsatt i prøvetid :/

Hva sa dere til arbeidsgiver? Jeg er i en veldig travel jobb, og fortsatt i prøvetid :/

Jeg får bare en bekreftelse til arbeidsgiver sier jeg skal på undersøkelse

Koster det penger hver gang?

Back
Topp