Hvor mange uker er du på vei akkurat nå?

Alle dere som skiver 3+ hvordan et det mulig? Prøverør? Man et vel i teorien alltid 4 uker når msn finner ut, man regner fra siste mensdato. Jeg et 4+6
 
Alle dere som skiver 3+ hvordan et det mulig? Prøverør? Man et vel i teorien alltid 4 uker når msn finner ut, man regner fra siste mensdato. Jeg et 4+6
Jeg var 3+3 når jeg fant ut at jeg var gravid. Testa positivt 10 dager etter EL :) og det er ikke prøverør :)
 
Tror jeg har skrevet 11. der ;) Fikk først det, men når jeg la det inn i terminkalkulatoren til BV fikk jeg 12. Så jeg går for det ;) Er så usikker på sykluslengden. Men rundt om der iallefall ;)

Så gøy at vi har samme termindag! Blir jo antageligvis en helt anna dag når det kommer til stykke, men gøy å sammenligne oss litt etterhvert som tida går :)
 
Er fullt mulig. Er en god del som får tidlig utslag på test. Selv fikk jeg første positive test 3+5.
 
Så gøy at vi har samme termindag! Blir jo antageligvis en helt anna dag når det kommer til stykke, men gøy å sammenligne oss litt etterhvert som tida går :)
Ja, veldig gøy! :) Det blir spennende å se hva vi havner på etter oul ;)
 
6+2 idag!
 
Alle dere som skiver 3+ hvordan et det mulig? Prøverør? Man et vel i teorien alltid 4 uker når msn finner ut, man regner fra siste mensdato. Jeg et 4+6
Testet positivt allerede 3+1.. Det er veldig tidlig så tror egentlig kansje jeg er litt lengre på vei :)
Rekner ut i fra siste mens :)
Lille knøttet er ikke prøverørs barn :)
 
Back
Topp