Hvor mange trøndere er vi her?:)

Sist fødte jeg på Orkdal sykehus, selv om jeg bor i trheim. Hadde Orkdal fortsatt vært mulig hadde jeg valgt d samme igjen! Selv om st.olavs har fine lokaler. Følte jeg ble veldig godt tatt vare på. Samme barnepleier fulgte meg hele tiden, noe jeg trengte da jeg var veldig ung og uerfaren. Det var er behagelig ro der. Vet ikke hvordan det er på st.olavs, men det er dit jeg skal nå. Blir bra uansett. Lystgass trenger jeg ikke, men har de ikke fått d tilbake?
Har foreløpig termin 15. Mai.

Tror ikke de har fått det tilbake? Om de har det vil jeg velgr st.olsvs for var veldig fornøyd med de der, eneste var en sur barnepleier men satser på at hun er pernsjonert nå!

Bor i Trondheim :) Føder nok på St.Olavs ja. Foreløbig termin er 14. mai! :)

Fødte på st.olavs sist. Var også der en del på oppfølging (mye fostervann og litt vekstavvik), og har nesten bare positive opplevelser med personalet :-) blir levanger nå, så er spent på om det er mye forskjell.

Fødte på st.olavs sist. Var også der en del på oppfølging (mye fostervann og litt vekstavvik), og har nesten bare positive opplevelser med personalet :-) blir levanger nå, så er spent på om det er mye forskjell.
Tenker på levanger jeg og. Da jeg bor midt i mellomå kan velge.
Tenker mye på å dra dit pga lystgassen de har der og ikke i tr.heim:)

Tenker på levanger jeg og. Da jeg bor midt i mellomå kan velge.
Tenker mye på å dra dit pga lystgassen de har der og ikke i tr.heim:)

For alt du vet så kan d være at du bestemmer deg for å ikke bruke lystgass ;) d skjedde med meg. Lystgass? Pøh! Nei, jeg skulle gjøre d helt uten noe... Jeg er ganske sta når jeg bestemmer meg for noe :p

Back
Topp