Hvor mange trøndere er vi her?:)

Nordtrønder her :-)

Æ xsmile9xsmile9:gen014

Hehe! Regnet med det! :-) jeg ser for meg at st.olavs men må si jeg ikke har tenkt på muligheten for å føde på levanger.

Foreløpig ser terminen ut til å være rundt 22.mai:-)

Klarer ikke bestemme meg helt hvor jeg vil, bor midt mellom å får velge, sist var det på st.olavs men da hadde de lystgass! Var da veldig fornøyd med de, nå har de jo ikke lystgass lengere. Men det har Levanger. Vanskelig valg? :/

Klarer ikke bestemme meg helt hvor jeg vil, bor midt mellom å får velge, sist var det på st.olavs men da hadde de lystgass! Var da veldig fornøyd med de, nå har de jo ikke lystgass lengere. Men det har Levanger. Vanskelig valg? :/
Har ikke født før jeg, så vet ikke hvor det er "best"... Men jeg og bor midt i mellom, så får nok velge:)
De sier lokalene er mer slitte på levanger, men at det er mye mer personlig der, å at man ikke blir dyttet ut etter man har fødd... Men vi får se:)

Noen av dere som har tenkt på hvor dere vil føde? St.olavs eller Levanger?

Å når har dere termin?

Morsomt om noen av oss blir liggende der samtidlig;)
Jeg bor på Fosen:) 2 timer unna Trondheim! Skal føde på st.olavs denne gangen også! Har termin 30.april:D

Hei.jeg bor i Trondheim, men er ikke her ifra. Men har bodd her i 3 år. Men på grunn av jobb, så vet jeg ikke om vi forsatt er her til mai

Back
Topp