Hvor mange timer søvn per døgn

Ikke dumt :9 slik jeg gjorde før :) trillet to turer. Nå som Elvira er bedre trenger jeg ikke å trille to lange turer lenger. og godt er det :) Ofte kan jeg trille en kort tur og legge hun på balkongen i vogna der. Da sover hun alt fra 2-4 timer på dagen :) kommer litt an på dagsformen hennes, noen ganger sovner hun på babygymen også. så ikke alltid jeg må trille henne i søvne lenger. godt er det!så bra :) Om det hjelper så er det verdt det. hva gjør man ikke for sine små <3 erfaring er at om de ikke får ordentlig søvn på dagen, så blir de overtrøtte og ganske så grinete. Noe jeg forstår.


Er Elvira blitt 3 mnd enda? Ser for meg at det er en magisk grense ved 3 mnd ;)
 
Føler at vi har så mye kjekt og gjøre om dagene at det ikke gjør noe om han sover endel :) veldig kos og få våkentiden med han hjemme på morningen og kvelden :) så er han gjerne våken en runde på dagen også, vil tro at han sover en 18 timer i døgnet.. Men har aldri "tatt tiden" :)
 
Er Elvira blitt 3 mnd enda? Ser for meg at det er en magisk grense ved 3 mnd ;)
Ikke enda :) hun blir 12 uker på torsdag ;) men dette ble bedre for to uker siden ;)
 
Ikke enda :) hun blir 12 uker på torsdag ;) men dette ble bedre for to uker siden ;)


Ella blir 11 uker på torsdag, så kanskje det gir seg snart ;) jeg lever i håpet ;) Hihihi.
 
Husk dette er uvant for meg :) hun har aldri sovet mye på dagen, så er vel litt sånn hva skal jeg finne på nå som hun faktisk sover Hehe men godt å ha litt tid for meg selv :) utrolig hva man blir vant med ... Fra å ha henne på meg hele tiden til at hun plutselig sover og kan plundre for seg selv :)

Ja, litt av en overgang! Skjønner det blir uvant da :) Unner både deg og henne roen :)
 
Back
Topp