Hvor mange tenner?

68Fastback

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Februarlykke 2022❄️
Hvor mange tenner har deres barn nå? Jeg er jo faktisk firebarnsmor, men dette med tenner har jeg nok glemt :joyful:
Frøkna her er litt over 10mnd, men har kun to tenner.. Mener å huske at alle gutta mine hadde 6-8 tenner før de var 1år :bored:

Litt over 10 mnd her også, og har seks tenner foreløpig. To til ligger rett under overflaten, klar til å bryte ut :happy: Er vel ganske individuelt, som det meste jo er :happy:

Ja det er jo det.. Jeg er ikke bekymret, bare mener å huske gutta hadde flere tenner ved 10-11mnd... :)

10,5 mnd og har 7 tenner, 4 oppe og 3 nede :) fikk første tann i desember, og fra midten av januar til nå har de 6 neste kommet, så det gikk veldig kjapt

10 mnd og to tenner :) De to oppe faktisk! De to nede er snart brutt ut.

10 mnd (snart 11) og 2 tenner nede. Ser ut til at det kommer en tann til nå hvert øyeblikk:happy:

Ser det er noen flere som ikke har flere enn to da:hilarious: Da kommer vel 4-6 tenner samtidig her etterhvert tenker jeg:joyful::eek:

To oppe og to nede, og ser ut som det kjem ein til oppe og ein til nede no samtidig (på samme side). Straks 10 måneder.

Jøss, nå ble jeg IALLFALL beroliget:joyful: Godt det er flere som er sene med tenner:shy:

Gutten min har 6 tenner og mistenker at det er flere på vei, da muligens en jeksel (jeg får ikke lov å se etter). Han er 11 mnd om et par dager ☺️

Gutten min har 6 tenner og mistenker at det er flere på vei, da muligens en jeksel (jeg får ikke lov å se etter). Han er 11 mnd om et par dager ☺️
Men, som med alle andre ting i barns utvikling er nok dette med tenner også veldig individuelt! Så at hun ikke har fått tenner enda er nok like normalt som at min har 6 stk

Sju og flere på vei :)

Min lille har klødd siden han var 4 mnd. Nå er han snart 11 mnd og har akkurat fått sin første lille tann :happy:

Mini er nå 11 mnd og har to nede og akkurat fått tredje tanna oppe. Så fem totalt.

Back
Topp