Hvor mange tenner?

En tråd i 'Mai 2020' startet av 68Fastback, 23 Mar 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. 68Fastback Glad i forumet Maiblomstene 2020 Februarlykke 2022❄️

Hvor mange tenner har deres barn nå? Jeg er jo faktisk firebarnsmor, men dette med tenner har jeg nok glemt :joyful:
    Frøkna her er litt over 10mnd, men har kun to tenner.. Mener å huske at alle gutta mine hadde 6-8 tenner før de var 1år :bored:

2. Lavendella Forelsket i forumet Maiblomstene 2020

Litt over 10 mnd her også, og har seks tenner foreløpig. To til ligger rett under overflaten, klar til å bryte ut :happy: Er vel ganske individuelt, som det meste jo er :happy:

3. 68Fastback Glad i forumet Maiblomstene 2020 Februarlykke 2022❄️

Ja det er jo det.. Jeg er ikke bekymret, bare mener å huske gutta hadde flere tenner ved 10-11mnd... :)

• Liker Liker x 1
  4. Bkno2474892 Andre møte med forumet

10,5 mnd og har 7 tenner, 4 oppe og 3 nede :) fikk første tann i desember, og fra midten av januar til nå har de 6 neste kommet, så det gikk veldig kjapt

5. Baby0420 Andre møte med forumet

10 mnd og 7 tenner her :)

6. Frk.strikk Forelsket i forumet Maiblomstene 2020 Septemberlykke 2021 Junilykke 2020 ♡

10 mnd og to tenner :) De to oppe faktisk! De to nede er snart brutt ut.

7. Blåbæra☆ Forelsket i forumet Februarlykke 2022❄️

10 mnd (snart 11) og 2 tenner nede. Ser ut til at det kommer en tann til nå hvert øyeblikk:happy:

8. 68Fastback Glad i forumet Maiblomstene 2020 Februarlykke 2022❄️

Ser det er noen flere som ikke har flere enn to da:hilarious: Da kommer vel 4-6 tenner samtidig her etterhvert tenker jeg:joyful::eek:

9. Honeybee Flørter med forumet

To oppe og to nede, og ser ut som det kjem ein til oppe og ein til nede no samtidig (på samme side). Straks 10 måneder.

10. MammantilK Flørter med forumet

Min er 9 mnd og har 8 tenner (4 oppe og 4 nede)

11. Erika Andre møte med forumet

10 mnd å NULL tenner:joyful: eldste var 14 mnd når tennene kom, å hadde alle innen 2 mnd

• Hjertelig Hjertelig x 1
    • Nyttig Nyttig x 1
  12. 68Fastback Glad i forumet Maiblomstene 2020 Februarlykke 2022❄️

Jøss, nå ble jeg IALLFALL beroliget:joyful: Godt det er flere som er sene med tenner:shy:

13. Druen29 Flørter med forumet Maiblomstene 2020

10 mnd og ingen tenner her heller! Ser det er noe på gang da!

14. Mams1 Andre møte med forumet

Gutten min har 6 tenner og mistenker at det er flere på vei, da muligens en jeksel (jeg får ikke lov å se etter). Han er 11 mnd om et par dager ☺️

15. Mams1 Andre møte med forumet

Men, som med alle andre ting i barns utvikling er nok dette med tenner også veldig individuelt! Så at hun ikke har fått tenner enda er nok like normalt som at min har 6 stk

16. Ørkenrev Forumet er livet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 VIP Junilykke 2020 ♡ August 2018

Sju og flere på vei :)

17. Drømmeren Forumet er livet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 VIP

Min lille har klødd siden han var 4 mnd. Nå er han snart 11 mnd og har akkurat fått sin første lille tann :happy:

18. Chawa Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Junilykke 2020 ♡

Mini er nå 11 mnd og har to nede og akkurat fått tredje tanna oppe. Så fem totalt.

Del denne siden