Hvor mange tenner?

68Fastback

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Februarlykke 2022❄️
Hvor mange tenner har deres barn nå? Jeg er jo faktisk firebarnsmor, men dette med tenner har jeg nok glemt :joyful:
Frøkna her er litt over 10mnd, men har kun to tenner.. Mener å huske at alle gutta mine hadde 6-8 tenner før de var 1år :bored:
 
Litt over 10 mnd her også, og har seks tenner foreløpig. To til ligger rett under overflaten, klar til å bryte ut :happy: Er vel ganske individuelt, som det meste jo er :happy:
 
Ja det er jo det.. Jeg er ikke bekymret, bare mener å huske gutta hadde flere tenner ved 10-11mnd... :)
 
10,5 mnd og har 7 tenner, 4 oppe og 3 nede :) fikk første tann i desember, og fra midten av januar til nå har de 6 neste kommet, så det gikk veldig kjapt
 
10 mnd og to tenner :) De to oppe faktisk! De to nede er snart brutt ut.
 
10 mnd (snart 11) og 2 tenner nede. Ser ut til at det kommer en tann til nå hvert øyeblikk:happy:
 
Ser det er noen flere som ikke har flere enn to da:hilarious: Da kommer vel 4-6 tenner samtidig her etterhvert tenker jeg:joyful::eek:
 
To oppe og to nede, og ser ut som det kjem ein til oppe og ein til nede no samtidig (på samme side). Straks 10 måneder.
 
10 mnd å NULL tenner:joyful: eldste var 14 mnd når tennene kom, å hadde alle innen 2 mnd
 
Jøss, nå ble jeg IALLFALL beroliget:joyful: Godt det er flere som er sene med tenner:shy:
 
Gutten min har 6 tenner og mistenker at det er flere på vei, da muligens en jeksel (jeg får ikke lov å se etter). Han er 11 mnd om et par dager ☺️
 
Gutten min har 6 tenner og mistenker at det er flere på vei, da muligens en jeksel (jeg får ikke lov å se etter). Han er 11 mnd om et par dager ☺️
Men, som med alle andre ting i barns utvikling er nok dette med tenner også veldig individuelt! Så at hun ikke har fått tenner enda er nok like normalt som at min har 6 stk
 
Min lille har klødd siden han var 4 mnd. Nå er han snart 11 mnd og har akkurat fått sin første lille tann :happy:
 
Mini er nå 11 mnd og har to nede og akkurat fått tredje tanna oppe. Så fem totalt.
 
Back
Topp