Hvor mange sykt barn/barnepasser dager har dere igjen?

Ceccii86

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Snøfnuggene 2018
Vi er snart halvveis i året. Hvor mange sykt barn/barnepasser dager har dere igjen?

Her har samboeren 1 igjen og jeg har 8. Men vi har brukt en del avspasering og hjemmekontor i tillegg når lille har vært syk. Håper det blir mindre sykdom resten av året!
 
Jeg har igjen 8 eller 9, samboer 7 eller 8 tror jeg. Men jeg begynner permisjon nå, så mine utgår for resten av året.
 
Tror faktisk vi har alle, om jeg ikke husker helt feil har ikke mini vært hjemme fra bhg syk en eneste gang i år! Vi fikk vel dosen vår i fjor med sykdom annethvert sekund :arghh:
 
Jeg bruker ikke slike dager. Dvs at jeg registrerer ikke timene og dagene mine, jeg er på jobb når jeg må, har hjemmekontor når jeg kan, og tilpasser. Feks har jeg vært hjemme på dagtid, har fantastiske ansatte som har hatt mulighet til å feks starte tidligere, også har jeg jobbet på kveldstid etter at sambo har kommet hjem fra jobb. De gangene det ikke ht vært mulig har sambo vært hjemme, det er vel 4 dager i løpet av 5 PR. Selvstendig ;) jeg har fastlønn. Skriver timene mine for min egen del, og avspaserer når det måtte passe.
 
Her har vi igjen 20 hver.
Men jeg har vært sykmeldt, så ikke hatt bruk for å bruke dem. Ikke har de vært syke heller faktisk.
(vi har dobbelt begge to grunnet barn med astma)
 
Last edited:
Hadde eg jobba, så hadde eg vel brukt halvparten. Men eg er enslig, så har ekstra dager?
 
Trur jeg har brukt 20, og har da 20 igjen.
 
Vet faktisk ikke hvor mange jeg har brukt men tror ikke det er mer enn 1 eller 2. Samboer tror jeg ikke har brukt.... i permisjon nå..
 
Jeg har ikke brukt noen. Nå jobber jeg ikke heller. Mannen har vel kanskje brukt 1 eller 2 mens jeg jobbet. Her ble det litt spesielt med knekt kragebein på nr 2 og ørebetennelse på nr 1 samtidig. Nå er nr 2 hjemme med omgangssyken.
 
I min jobb er sykt barndagene løpende. Altså, de blir ikke nullstilt på nyttårsaften. Trodde det var vanlig jeg.
Men for å svare på spørsmålet, så har jeg brukt opp egen kvote. Får påfyll med noen nye dager iløpet av August/September.
 
Alle. Det er svært sjelden jeg må bruke sykt barn/syk barnepasser dager.
 
Back
Topp