Hvor mange sykluser tok det før positiv test?

Denne gang klaffet det først på pp4. de to første på første pp. Jeg ammer toåringen fortsatt.
Så flott at du enda ammer! :love2 min 1 åring slutta selv han. Jeg prøvde og prøvde å få han på puppen igjen samtidig prøvde vi å bli gravid også.. Når jeg endelig aksepterte Ammeslutt så satt spira på neste PP. :hello2 jeg som drømte om tandemamming. :disgust men nå er jeg bare glad. Håper jeg slipper unna kvalme denne gang. :)

Så flott at du enda ammer! :love2 min 1 åring slutta selv han. Jeg prøvde og prøvde å få han på puppen igjen samtidig prøvde vi å bli gravid også.. Når jeg endelig aksepterte Ammeslutt så satt spira på neste PP. :hello2 jeg som drømte om tandemamming. :disgust men nå er jeg bare glad. Håper jeg slipper unna kvalme denne gang. :)
Åå det kan jeg skjønne var tungt :grumpy:

med første fikk jeg ikke nok melk, så måtte slutte da han var 3 mnd. Med toåringen gikk det fint, og han viser ingen tegn til å ville slutte. Både jeg og barnefar er enig om at han får styre det selv nå :happy:

var du veldig kvalm sist? Håper du slipper unna denne gang :happy:

Åå det kan jeg skjønne var tungt :grumpy:

med første fikk jeg ikke nok melk, så måtte slutte da han var 3 mnd. Med toåringen gikk det fint, og han viser ingen tegn til å ville slutte. Både jeg og barnefar er enig om at han får styre det selv nå :happy:

var du veldig kvalm sist? Håper du slipper un:(na denne gang :happy:

Så bra han får kose seg. Du er heldig som har en partner som er så posetiv til amming. :)

Jeg var veldig kvalm. Og det ble vanskelig å jobbe. Denne gangen jobber jeg bare 45% og studerer sykepleie vedsiden av. :p så jeg er veldig spent på anatomi eksamen den 15 des. Det er heldighvis hjemme eksamen i år! Så da kan jeg ha bøtta ved foten. :D

Sluttet å telle for mange år siden. Pos. test 29.09.20 forrige var i juni 2017(SA) har prøvd siden januar 2015.

Så bra han får kose seg. Du er heldig som har en partner som er så posetiv til amming. :)

Jeg var veldig kvalm. Og det ble vanskelig å jobbe. Denne gangen jobber jeg bare 45% og studerer sykepleie vedsiden av. :p så jeg er veldig spent på anatomi eksamen den 15 des. Det er heldighvis hjemme eksamen i år! Så da kan jeg ha bøtta ved foten. :D
Ja, jeg er veldig heldig der.

mange reagerer på at han ammes enda, men det er mer den eldre garde type svigermor. Jaja, hun har ikke noe med det. Han ammes stort sett bare morgen og kveld, men svigermor spør ofte «ammer du enda?».

heftig nok med studier og jobb. Jeg krysser fingrene for at du ikke blir så kvalm denne gangen :happy:

Hehe, i verste fall så har du litt mer frihet på hjemmeeksamen da :hilarious::happy:

Ja, jeg er veldig heldig der.

mange reagerer på at han ammes enda, men det er mer den eldre garde type svigermor. Jaja, hun har ikke noe med det. Han ammes stort sett bare morgen og kveld, men svigermor spør ofte «ammer du enda?».

heftig nok med studier og jobb. Jeg krysser fingrene for at du ikke blir så kvalm denne gangen :happy:

Hehe, i verste fall så har du litt mer frihet på hjemmeeksamen da :hilarious::happy:

Så rar ting å spørre om.. Den eldre garde er rare. o_O

Blir nok travelt frem til jul ja! Men det rr godt for da går den første tiden fort. De to første og de to siste mnd går altid tregt hos meg. . :p

Bomma litt på gruppe hører til i juni, sorry, men ja privat IVF.

Det går da helt greit! Kanskje blir det en juli baby hvis du går over. Ok, er det noe grunn til at du ikke gikk i det offentlige? Du trenger jo ikke svare på det hvis du ikke vil. :) det er forståelig. Men vurderte privat selv når lagen mente jeg måtte slutte å amme før jeg ikke hjelp oppøøffeltig men jeg ville ikke slutte å amme. Så slutta jo lillebror selv å amme. Og jeg ble jo gravid med en gang da.. Så legen hadde kanskje rett.

Oppfyller ikke krava for offenlig forsøk, er for gammel og har for høy BMI. Klaff på første private forsøk, så vi er kjempefornøyd.

Oppfyller ikke krava for offenlig forsøk, er for gammel og har for høy BMI. Klaff på første private forsøk, så vi er kjempefornøyd.

Det er så dumt at det skal være aldersgrense og vekt begrensning på slik. :mad:Så bra at det klaffet på første. Kan tenke meg at det er dyrt. :joyful:

Tok ut spiralen i august. Ble gravid i september, men hadde en SA 4. Oktober. Ble gravid igjen før jeg fikk tilbake mensen. Så kanskje 1,5 pp :wacky:.

Hvor mange PP tok det før dere ble gravid? Eventuelt måneder/år.

Litt interessant å se svarene, det sies jo at det er helt normalt å prøve i opp til et år uten at noe er galt.

Vi brukte over 4 år og mange ivf forsøk før det endelig funket
PP 7 her (selv om vi traff hver eneste syklus ved hjelp av eggløsningstester og temping)

Denne gangen klaffet det på 4pp, sist ble jeg gravid på p-piller :)

Tok ut spiralen i midten av august, ble gravid ved første el i september, men mistet 4+3.. Ble gravid igjen nå på første el etter sa/kjemisk:Heartpink

Ble gravid på 2. Pp I våres, men ble SA, ble gravid 2. pp etter den, men ble kjemisk. Ble gravid 1 pp etter den, men ble kjemisk, og så ble jeg gravid i 1 pp etter den igjen, og nå er jeg 5 uker!! :happy:

Ble gravid i pp3/4 i vår, endte i MA, og nå ble jeg gravid i pp4 etter det, med lange ustabile sykluser så kroppen var sikkert ikke klar før.. :)

Har vel brukt et halvt år på å bli kjent med kroppen min igjen, ang lengde på syklus :)
Så vi har bomma veldig mange ganger, men ble gravid den ene gangen vi har kost oss på eggløsningsdag :)

Back
Topp