Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når begynte dere å bli kvalme? Jeg er bare 4+6 men har ingen symptomer utenom at det kjennes ut som mensen smerter
Jeg hadde skikkelig (!!!!) "mense smerter" for 2 uker siden (var sånn jeg fant ut av at jeg var gravid-dro til legen for jeg trodde jeg skulle dø av smerter, viste seg at jeg hadde voksesmerter og jeg var veeldig forstoppet siden jeg var gravidxsmile8) Nå er jeg 7+6. Jeg er ikke kvalm og kaster ikke opp og sånt, men jeg har merket den siste uken at jeg blir uggen om det går for lang tid mellom hver gang jeg spiser. Så nå spiser jeg ca hver 2. time, og så spiser jeg heller litt mindre av gangen og da er alt bra
Det var slik jeg også tenkte at jeg måtte ta en test, da jeg hadde skikkelig mensen smerter og var 4 dager over ikm og den kom aldri. Men hadde aldri trodd at d skulle gjøre så vondt har ikke vært kvalm eller noe enda men merker jeg kan spise hele tiden noe som er veldig ulikt meg blir liksom aldri mett. Men magen er veldig oppblåst å komme ikke så godt på do, har du noen gode tips som hjelper mot det ?