Hvor mange som er kvalm...?

Er du plaget av kvalme?

• Ja, og oppkast

Votes: 7 21,9%
  • Ja, men ikke oppkast

Votes: 11 34,4%
  • Bare litt uggen

Votes: 11 34,4%
  • Ikke plaget

Votes: 3 9,4%

• Antall som har svart
    32
Er ganske kvalm, ja. Spyr ikke, men det gjør jeg sjelden. Får det i bølger, spesielt etter frokost og lunsj.

Når begynte dere å bli kvalme? Jeg er bare 4+6 men har ingen symptomer utenom at det kjennes ut som mensen smerter
Jeg ble kvalm 17 mai, da var jeg litt over 6 uker.... nå i uke 7 har det kommet for fult og jeg kaster opp hver dag :D Jeg syntes egentlig det er ganske stas ;)

Jeg ble kvalm 17 mai, da var jeg litt over 6 uker.... nå i uke 7 har det kommet for fult og jeg kaster opp hver dag :D Jeg syntes egentlig det er ganske stas ;)

Hehe høres ikke så stas ut da :p
Men ser frem til at jeg kan føle meg litt mer gravid. Er så uvirkelig nå når jeg ikke kjenner noe til det :)

Hehe høres ikke så stas ut da :p
Men ser frem til at jeg kan føle meg litt mer gravid. Er så uvirkelig nå når jeg ikke kjenner noe til det :)
hehe neida, jeg liker nok ikke å kaste opp mer enn noen andre. Men jeg syntes det er spennende at det faktisk skjer noe. Det er jo bare et tegn på at kroppen jobber. Og siden det er føste gang jeg er gravid og har litt vanskelig for å ta alt innover meg, så syntes jeg det er godt at det skjer noe ;)

hehe neida, jeg liker nok ikke å kaste opp mer enn noen andre. Men jeg syntes det er spennende at det faktisk skjer noe. Det er jo bare et tegn på at kroppen jobber. Og siden det er føste gang jeg er gravid og har litt vanskelig for å ta alt innover meg, så syntes jeg det er godt at det skjer noe ;)

Det skjønner æ godt :) er første gang jeg også er gravid så føler mæ helt grønn på ting :p men gleder meg til jeg kommer litt lenger på vei å kan merke at jeg faktisk er gravid :)

Vært såvidt litt uggen noen dager ellers ingenting :-)

Er veldig kvalm om morgenen, har noen timer uten kvalme.. så kommer den fullt tilbake på ettermiddagen med brekninger

Veldig kvalm siden i går og spydde første gang i dag 8+3 (Sist svangerskap spydde eg 4-5 ganger om dagen fra 4+2 til uke 22, så igjen fra uke 30 frem til min sønn var født. Spydde som en gris under fødsel så måtte få intravenøs :-(

Kvalm stort sett hele dagen, men spyr heldigvis ikke :)

Jeg har de siste dagene kjent på kvalme på ettermiddagen, sånn omtrent ved de tider jeg går fra jobb. Jeg pleier å dra rett fra jobb til trening, og den tiden jeg trener kjenner jeg ingenting - altså er det mye bedre ved aktivitet. Og så kommer kvalmen igjen når jeg er ferdig på trening.

I dag morges var jeg skikkelig kvalm også, men det ble heldigvis bedre med en gang jeg fikk i meg litt mat :)

Mye kvalm men det går bra om natten. Tar postafen morgen og kveld for å klare å jobbe. Enn så lenge går det på hengende håret.

æ er i snart uke 10, hvert kvalm siden uke 8. Mest på morgenen, kommer og går hela dagen og even på natta. vart sykmeldt en uke nå, ska prøve meg på jobb på mandag.

Jeg var ganske kvalm uke 6, uke 7 nå og nå er jeg bare uggen....!! Redd det er noe galt... fint å se på statestikken at det er flere som bare er uggne..

Back
Topp