Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble kvalm 17 mai, da var jeg litt over 6 uker.... nå i uke 7 har det kommet for fult og jeg kaster opp hver dag Jeg syntes egentlig det er ganske stasNår begynte dere å bli kvalme? Jeg er bare 4+6 men har ingen symptomer utenom at det kjennes ut som mensen smerter
Jeg ble kvalm 17 mai, da var jeg litt over 6 uker.... nå i uke 7 har det kommet for fult og jeg kaster opp hver dag Jeg syntes egentlig det er ganske stas
hehe neida, jeg liker nok ikke å kaste opp mer enn noen andre. Men jeg syntes det er spennende at det faktisk skjer noe. Det er jo bare et tegn på at kroppen jobber. Og siden det er føste gang jeg er gravid og har litt vanskelig for å ta alt innover meg, så syntes jeg det er godt at det skjer noeHehe høres ikke så stas ut da
Men ser frem til at jeg kan føle meg litt mer gravid. Er så uvirkelig nå når jeg ikke kjenner noe til det
hehe neida, jeg liker nok ikke å kaste opp mer enn noen andre. Men jeg syntes det er spennende at det faktisk skjer noe. Det er jo bare et tegn på at kroppen jobber. Og siden det er føste gang jeg er gravid og har litt vanskelig for å ta alt innover meg, så syntes jeg det er godt at det skjer noe