Hvor mange som er kvalm...?

Er du plaget av kvalme?

• Ja, og oppkast

Votes: 7 21,9%
  • Ja, men ikke oppkast

Votes: 11 34,4%
  • Bare litt uggen

Votes: 11 34,4%
  • Ikke plaget

Votes: 3 9,4%

• Antall som har svart
    32

Guttemammax2

Glad i forumet
Bare utav nysgjerrighet. Det er så mange som klager på kvalme, så eg lurer på hvor mange av oss det faktisk gjelder :)

Jeg er kvalm til og fra hele dagen, spesielt hvis jeg ikke spiser hver andre time. Kan ikke spise hva som helst heller, for det er MYE jeg blir kvalm av :( bruker en evighet på å få meg i mat, men frukt som feks appelsin er helt fantastisk godt om dagen ❤️

Jeg er også kvalm. Verst om kvelden og har blitt verre og verre om morgenen også. Bedre på dagen, men slipper liksom ikke helt taket da heller. Må spise jevnlig for å holde det noenlunde i sjakk, og absolutt ingenting frister, selv om jeg er konstant sulten...!

Jeg får i meg godt med mat og drikke egentlig, men kaster opp hver kveld. Er ikke bekymret for å ikke få i meg nok.

24/7 :( Er så drittlei kvalmen nå! Begynte i uke 4 og i uke 6 ble det ekstremt mye verre. Er 7+0 nå og føler for å gå i dvale de neste seks sju ukene :(

Kvalm og uggen stort sett hele dagen, går greit å ligge stille, men må prøve å få gjort litt av og til.

kvalm 24/7 men heldigvis uten oppkast *bank i bordet* Gubben har vært flink og handlet inn mye frukt, som jeg kan tvinge i meg, slik at jeg får i meg mat ofte.

Kvalm kvalm kvalm

Når begynte dere å bli kvalme? Jeg er bare 4+6 men har ingen symptomer utenom at det kjennes ut som mensen smerter

Den kom som et brak på fredag kveld. Kom meg ingen vei hverken lørdag eller søndag, da hver gang jeg reiste meg kom det brekninger.. Mandag og tirsdag var det enda værre. Lå bare å vridde meg i kvalme hele dagen og natten. Var hos legen på mandag som sykemeldte meg. I går hadde jeg plutselig en kjempedag, klarte tilogmed å ta en liten treningsøkt før jeg hjalp gubben å rive kjøkkenet. (Jada, inne i 6 uke med totalrenovering av stue og kjøkken... ) I dag er jeg klistret til senga igjen.. Holder snart ikke ut lengre.. :(

24/7! Kaster ikke opp, bare ekstremt kvalm hele tiden.

Har vært kvalm på morgenen en stund men hatt den verste morgenen hittil i dag, så blir innkjøp av salte kjeks til å spise før jeg starter dagene fremover. Er i uke 5+3

Har vært uggen lenge og det hjelper jo ikke med 0 matlyst :( Heldigvis har jeg ikke kastet opp enda, så jeg skal vel ikke klage - men det er fryktelig slitsomt.

Back
Topp