Hvor mange push-ups klarer du?

En tråd i 'Sunn livsstil/slanking/trening' startet av Daydream, 17 Apr 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. trallemamma Gift med forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Og jeg trodde jeg var svak, så godt å se svarene her! :hilarious: Nå etter 4 barn på rappen der minste er to mnd, tar jeg tre stk. Før det tok jeg i alle fall 20. Har aldri trent mye heller, men er vel heldig fra naturens side da kanskje.

2. Kms92 Gift med forumet Septemberlykke 2021 Desemberlykke 2018 Augustbarna 2021

Klarte minst 10 før jeg ble gravid. Nå etter svangerskapet aner jeg ikke hvor mange jeg klarer. Har ikke prøvd heller x) tipper på maks 5 x)

3. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Før første graviditet tok jeg vel 50. Nå vet jeg ikke, men kanskje 10. Er en stund siden sist

4. LilleUllsokk Forumet er livet Septembermødre <3 Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

50-60 før svangerskapet nå, men har tatt KS, så har ikke prøvd på push ups etter :p tipper kanskje 30-40 nå :)

5. Cimb Glad i forumet

10-15 :)

6. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Tror jeg KANSKJE kan klare én. Kanskje.

7. Syn=) 22/10-13<3 Oktobermirakler 2013 Novemberlykke 2015 VIP

8. Anine91 Gift med forumet Assistert-jentene Påskekyllingene 2020

5 stk sist jeg testet :)

9. Em Blir kjent med forumet Assistert-jentene

Nei, varierer mellom cardio og styrketrening. Synes bare det er gøy å ha et konkret mål å jobbe mot :)

• Liker Liker x 1
  10. ♡ Daydream ♡ Forumet er livet Assistert-jentene

Du er kjempe flink :D

11. Trultemor1 Elsker forumet Assistert-jentene

Akkurat nå uten noe trening ligger jeg på 15. Vanligvis er ikke 40 ich noe problem. :)

• Vinner Vinner x 1
  12. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Her var det mange sprekinger :D

• Enig Enig x 1
  13. Lil-17 Forumet er livet Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

1/2. Teller det? :hilarious: Kommer meg ikke ned engang, sikkert noe falt med armene mineo_O
    Sterk og sprek ellers, bare push-ups har aldri funket.

14. ♡ Daydream ♡ Forumet er livet Assistert-jentene

Du er jo en inspirasjon!

15. Trultemor1 Elsker forumet Assistert-jentene

Jeg elsker kroppsvektøvelser og styrketrening generelt. Så da blir det liksom noen mål å sette seg på øvelsene. :p

• Enig Enig x 1
  16. ♡ Daydream ♡ Forumet er livet Assistert-jentene

Styrke synes jeg er gøy, men hater de som går på kroppsvekt. Men nå er jeg veldig tung også. Squat går helt fint, men pull ups, push ups etc. Hakke sjans..

17. Trultemor1 Elsker forumet Assistert-jentene

Knebøy er jeg faktisk ikke så glad i :shifty:. Men pull ups er gøy. Klarer bare 2 nå da :sorry:. Klarte 8 før. Målet er å klare 10 før jeg legger på ekstra vekt.

18. ♡ Daydream ♡ Forumet er livet Assistert-jentene

Det er jo kjempe bra! Trener du hjemme? :)

19. Trultemor1 Elsker forumet Assistert-jentene

Har fullt utstyr i garasjen, men trener på treningssenter . :) akkurat nå for tiden blir det bare noen fjellturer i løpet av uken pga vi har hatt så mye sykdom siden starten av året. Men håper på å bli helt frisk igjen snart så jeg kan starte opp igjen .

20. ♡ Daydream ♡ Forumet er livet Assistert-jentene

Herremin, det høres deilig ut! Jeg ønsker meg en 16kg KB!

Del denne siden