Hvor mange push-ups klarer du?

Og jeg trodde jeg var svak, så godt å se svarene her! :hilarious: Nå etter 4 barn på rappen der minste er to mnd, tar jeg tre stk. Før det tok jeg i alle fall 20. Har aldri trent mye heller, men er vel heldig fra naturens side da kanskje.
 
Klarte minst 10 før jeg ble gravid. Nå etter svangerskapet aner jeg ikke hvor mange jeg klarer. Har ikke prøvd heller x) tipper på maks 5 x)
 
Før første graviditet tok jeg vel 50. Nå vet jeg ikke, men kanskje 10. Er en stund siden sist
 
50-60 før svangerskapet nå, men har tatt KS, så har ikke prøvd på push ups etter :p tipper kanskje 30-40 nå :)
 
Tror jeg KANSKJE kan klare én. Kanskje.
 
Nei, varierer mellom cardio og styrketrening. Synes bare det er gøy å ha et konkret mål å jobbe mot :)

Du er kjempe flink :D
 
Akkurat nå uten noe trening ligger jeg på 15. Vanligvis er ikke 40 ich noe problem. :)
 
1/2. Teller det? :hilarious: Kommer meg ikke ned engang, sikkert noe falt med armene mineo_O
Sterk og sprek ellers, bare push-ups har aldri funket.
 
Jeg elsker kroppsvektøvelser og styrketrening generelt. Så da blir det liksom noen mål å sette seg på øvelsene. :p

Styrke synes jeg er gøy, men hater de som går på kroppsvekt. Men nå er jeg veldig tung også. Squat går helt fint, men pull ups, push ups etc. Hakke sjans..
 
Styrke synes jeg er gøy, men hater de som går på kroppsvekt. Men nå er jeg veldig tung også. Squat går helt fint, men pull ups, push ups etc. Hakke sjans..
Knebøy er jeg faktisk ikke så glad i :shifty:. Men pull ups er gøy. Klarer bare 2 nå da :sorry:. Klarte 8 før. Målet er å klare 10 før jeg legger på ekstra vekt.
 
Knebøy er jeg faktisk ikke så glad i :shifty:. Men pull ups er gøy. Klarer bare 2 nå da :sorry:. Klarte 8 før. Målet er å klare 10 før jeg legger på ekstra vekt.

Det er jo kjempe bra! Trener du hjemme? :)
 
Det er jo kjempe bra! Trener du hjemme? :)
Har fullt utstyr i garasjen, men trener på treningssenter . :) akkurat nå for tiden blir det bare noen fjellturer i løpet av uken pga vi har hatt så mye sykdom siden starten av året. Men håper på å bli helt frisk igjen snart så jeg kan starte opp igjen .
 
Har fullt utstyr i garasjen, men trener på treningssenter . :) akkurat nå for tiden blir det bare noen fjellturer i løpet av uken pga vi har hatt så mye sykdom siden starten av året. Men håper på å bli helt frisk igjen snart så jeg kan starte opp igjen .

Herremin, det høres deilig ut! Jeg ønsker meg en 16kg KB!
 
Back
Topp