Hvorfor må han ut så tidlig?10,2% Men vet at lille må ut i uke 34-36 en gang, så egentlig ganske mye mer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor må han ut så tidlig?10,2% Men vet at lille må ut i uke 34-36 en gang, så egentlig ganske mye mer.
Jeg har fått innvendig cerclage pga livmorhalssvikt etter et keisersnitt. Båndet sitter litt høyere enn vanlig, og da blir det rett og slett ikke plass til baby på slutten. Med innvendig cerclage kan man ikke føde vaginalt, så det er fare for at livmor sprekker hvis den blir for strukket og tynn, eller hvis det kommer rier. Derfor ut litt tidlig. Men eksakt hvor tidlig, vil avgjøres av hvor stor mini bestemmer seg for å bli, og hvor tynn livmor blir på slutten.Hvorfor må han ut så tidlig?
Hva er kravet for å få skjult? Er helt ute av rutinene her inne. Rart hvor fort man glemmer.11 % (orker ikke å ha masse apper, så jeg venter på din prosent hver dag, @Lil_sol. Her må det jobbes for å få skjult!)
Ja, skjønner. Fikk du det før dere planla dette svangerskapet?Jeg har fått innvendig cerclage pga livmorhalssvikt etter et keisersnitt. Båndet sitter litt høyere enn vanlig, og da blir det rett og slett ikke plass til baby på slutten. Med innvendig cerclage kan man ikke føde vaginalt, så det er fare for at livmor sprekker hvis den blir for strukket og tynn, eller hvis det kommer rier. Derfor ut litt tidlig. Men eksakt hvor tidlig, vil avgjøres av hvor stor mini bestemmer seg for å bli, og hvor tynn livmor blir på slutten.
Jepp. Fikk i desember.Ja, skjønner. Fikk du det før dere planla dette svangerskapet?
Aner ikke, men vi vil jo få flere medlemmer etter hvert så da vil det gå fort på slutten.5000 innlegg?? Holy shit, da er det bare å skravle på skjønner jeg. Hvor lang tid bruker en gruppe sånn ca på å nå 5000 innlegg da?
Godtok sykehuset det da når de er imot at du får flere barn?Jepp. Fikk i desember.
Hahaha!!11 % (orker ikke å ha masse apper, så jeg venter på din prosent hver dag, @Lil_sol. Her må det jobbes for å få skjult!)
Åh jeg og føler jeg ser SÅ gravid ut, helt krise!! Bivirkning av ovitrelle er jo at man ser gravid ut. ‘’Problemet’’ nå er at den bivirkningen aldri helt forsvant

Vel, begge stemmer, hahaha. Magen kan ennå skjules, men ikke trøttheten, matlysten og delvis kvalmen.Hahaha!!Åh jeg og føler jeg ser SÅ gravid ut, helt krise!! Bivirkning av ovitrelle er jo at man ser gravid ut. ‘’Problemet’’ nå er at den bivirkningen aldri helt forsvant
Edit: ser nå at du mente jobbes med å få skjult forum. Hello preggobrain![]()
Bruker ikke ovitrelle, men er også oppblåst! Magen står rett ut, hahaha. Heldigvis finnes lette sommerkjoler. Får styre unna bukser frem til fellesferien starter.Ovitrellen er jo ute av kroppen min nå, og da går jo magen vanligvis tilbake til seg selv, men.. ja, ikke nå da visstVel, begge stemmer, hahaha. Magen kan ennå skjules, men ikke trøttheten, matlysten og delvis kvalmen.Bruker ikke ovitrelle, men er også oppblåst! Magen står rett ut, hahaha. Heldigvis finnes lette sommerkjoler. Får styre unna bukser frem til fellesferien starter.

Fritt sykehusvalg.Godtok sykehuset det da når de er imot at du får flere barn?