Hvor mange prøveperioder før det klaffet?

Hei!
Vi sluttet med p-pillen i august 1999. Etter 1 1/2 år tok vi laparoskopi som viste åpne og fine eggledere og en sædprøve som viste supre svømmere. Fikk beskjed om å prøve videre på naturmetoden. Alt fra gode til mindre gode kjerringråd ble prøvd, temp. måling, pergotime, akupunktur, reiki, osv. uten resultat. Tilslutt ble det sendt inn søknad om ivf-forsøk varen 2005 og vi fikk komme til Tromsø i desember 2005. Testet positivt lille julaften og er nå 13+3 på vei. Hvor mange pp vi har hatt orker jeg ikke telle, men det har vært noen ja.
Til andre i liknende situasjoner: Ikke gi opp!!!

Klem fra Lara

Sluttet på pillen i august, men prøvde ikke før i november! Full klaff med en gang.[:)]

Første gang sluttet jeg på p pillen i januar, og ble gravid i april. Vi koste oss når vi følte for det-ikke noe sånn veldig pes for å gjøre alt riktig. Denne ganga var det ikke direkte planlagt... Gikk på mini pillen pga amming. Glemte den et par dager, og nå er jeg gravid. Fant ut at det er naturen som bestemmer her i gården [;)]

Lykke til

vi hadde 19 pp før den satt[:)]

Prøvde ikke å bli gravid,skulle bare bytte merke på prevensjon og mellom der ble jeg gravid.

Ble gravid på p-piller.
Har også blitt det en gang tidligere, men da mistet jeg det 13 uker på vei.

Altså, jeg vet i hvert fall at jeg ikke stoler på p-piller. (byttet merke etter første gang)
Spiralen skal rett opp :)
Er selvfølgelig glad nå for å være gravid.

Spiren satt med engang vi hadde bestemt oss for å prøve. Visste ikke engang at jeg hadde eggløsning. Var innstilt på at det kunne ta 1 år eller no...

hadde ingen prøveperiode.. måtte slutte på p-pilla fordi jeg reagerte på dem. prøvde å ta det forsiktig hehe. men ikke alltid så lett det heller[8D][8D] september slutta jeg og viste positiv i januar

Slutta på sprøyta i feb 04, ble gravid i juli 05... så det tok en stund for oss ja... Men heldigvis klaffa det, nå venter vi bare på resultatet [;)][:D]

slutta med pillen i januar, ble gravid i feb.

5 år... Fra jeg sluttet med prevensjon til det klaffet. [&o] Sjansen var jo veldig liten også da, siden jeg har endometriose. Hadde bestemt oss for prøverør da det endelig gikk bra allikevel [:)]

Ble gravid i min 10. pp. Har vært heldig, men uansett bekymret underveis.

Back
Topp