Hvor mange prøveperioder før det klaffet?

vi hadde nitten pp, og var klar for utredning og prøverør, men da slo det til gitt. og gjett om vi er glad[:D][;)]

Sluttet med p-piller og var gravid i underkant av 1,5 mnd. senere. Var ikke forberedt på at det skulle gå så fort [:)]

Sluttet med p-piller for 1,5 år siden, men hoppet av i svingen fram til November 05, og desember var jeg gravid!

Jeg sluttet med P - Pillene I Mai 2004, Og fikk en positiv test I Oktober 2005.
Men vi hadde Ikkje direkte prøvd, Men var joh Glad for det.... [:D]

har ikkje brukt prevansjon på 6år sia æ har vært gift å ætter en exu fikk beskjed at æ ikkje kunne få.
brukte kondoma (pga redsel før kjønnsykdomma) me dein nye typen i begynnelsen, sia vi ikkje veste kor seriøst d va, men så vart vi litt ivrig å vips så va d jort

Med førstemann tok det 14 pp fra jeg sluttet på pillene.
denne gangen tok det 2 pp! [:D]
(ikke brukt piller etter fødselen, men lady comp som prevensjon)

oj,det var mange svar! Takk alle sammen..[:)]

Ble gravid med RIKTIG bruk av p-piller første gangen.
Andre gangen tok jeg ut hormonspiralen 8. mars, og 6. april var jeg gravid.
Tredje gang da jeg ble gravid, fullammet jeg, og yngste-jenta var da 6 mnd. gammel.... var planlagt...
men vi mistet i uke 11.
Også klaffet det ved tredje prøveperiode etter vi mistet.

slutta med pilla i agust 04, først i november 05 satt jeg med en positiv test! Ganske overrasket og fornøyd siden vi hadde begynt å forbrede oss på prøverør [:D]
Tror det var 17 eller 18 pp, jeg.....mange lange mnd....men nå er det verdt det da [:D]

Den satt i løpet av første prøveperiode tre ganger (har mistet to ganger).

var uten prevensjon i tre år, aktive prøvere i 21 mnd før det klaffet

sluttet på pilla i mars.gravid i juni...[:D]

Jeg tror jeg gikk tom for p-piller rundt mai/juni -05. Vi brukte kondomer i en periode fordi jeg måtte bytte lege og det tok litt tid. Fikk låne et brett av ei venninne som bruker samme pille en periode, før vi i august snakket litt om å kanskje skulle prøve å få barn. Etter andre pp (oktober) ble det to blå striper [:D][:D]

Jeg sluttet på P - Pillen Mai 2004, Og fikk en positiv test I Oktober 2005.....
Men vil Ikkje akkurat si at vi prøvde på det.... [:D]

Ble gravid med en gang vi bestemte oss for å la det stå til[:)]

Prøvde nå siste gang nesten 2 år før det klaffet. Nå er vi i skyene lykkelige..

Med førstemann gikk det på første forsøk [:D]
Med andremann måtte vi prøve i nesten 2 år før han bestemte seg for at nå ville han bli til [:D]
Med frøet inni magen forsøkte vi ikke... h*n bare ble [;)] 

Hei Bleiesmurfen!

Hva koster en ladycomp?

Sluttet med p pillen i juli. Ventet litt med å prøve til mensen var stabil. Klaffet på 3 forsøk. ( altså 3 pp).

Back
Topp