Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
har ikkje brukt prevansjon på 6år sia æ har vært gift å ætter en exu fikk beskjed at æ ikkje kunne få.
brukte kondoma (pga redsel før kjønnsykdomma) me dein nye typen i begynnelsen, sia vi ikkje veste kor seriøst d va, men så vart vi litt ivrig å vips så va d jort
Med førstemann tok det 14 pp fra jeg sluttet på pillene.
denne gangen tok det 2 pp! [:D]
(ikke brukt piller etter fødselen, men lady comp som prevensjon)
Ble gravid med RIKTIG bruk av p-piller første gangen.
Andre gangen tok jeg ut hormonspiralen 8. mars, og 6. april var jeg gravid.
Tredje gang da jeg ble gravid, fullammet jeg, og yngste-jenta var da 6 mnd. gammel.... var planlagt...
men vi mistet i uke 11.
Også klaffet det ved tredje prøveperiode etter vi mistet.
slutta med pilla i agust 04, først i november 05 satt jeg med en positiv test! Ganske overrasket og fornøyd siden vi hadde begynt å forbrede oss på prøverør [:D]
Tror det var 17 eller 18 pp, jeg.....mange lange mnd....men nå er det verdt det da [:D]
Jeg tror jeg gikk tom for p-piller rundt mai/juni -05. Vi brukte kondomer i en periode fordi jeg måtte bytte lege og det tok litt tid. Fikk låne et brett av ei venninne som bruker samme pille en periode, før vi i august snakket litt om å kanskje skulle prøve å få barn. Etter andre pp (oktober) ble det to blå striper [:D][:D]
Med førstemann gikk det på første forsøk [:D]
Med andremann måtte vi prøve i nesten 2 år før han bestemte seg for at nå ville han bli til [:D]
Med frøet inni magen forsøkte vi ikke... h*n bare ble [;)]