Hvor mange prøveperioder før det klaffet?

tidligerebruker

Elsker forumet
[8|] Så hvor lang tid tok det før dere ble gravide? og når sluttet dere evt. på p-pillen?

Slutta på pilla i februar.
Begynte prøving i mai og i juni klaffa det.

Gikk på første forsøk!

Hadde aldri trudd at den første testen skulle bli positiv, men vi gråt jo ikke for det da!

Tok siste pilla 1.mai og testa positivt 14.november. Tok litt tid,men vi prøvde ikke aktivt- dvs at vi koste oss når vi følte for det,tok ikek el-tester eller tempen e.l.

jeg sluttet på pilla 13 januar 2005... så det gikk jo noen mnd for å si det sånn... 9 mnd trur jeg.... har termin 29 juni...[:)]

Jeg ble gravid ca 6 mnd etter pilleslutt. Fikk aldri mensen tilbake, så jeg kunne ikke telle prøveperioder.

Ønsker deg lykke til hvis du er prøver!

Klem,M

sluttet med ppiller i april tror jeg , begynte og prøve normalt, ikke noe tester eller annen hverdag eller noe sånt, og jeg ble gravid 20 aug

sluttet med ppiller i april tror jeg , begynte og prøve normalt, ikke noe tester eller annen hverdag eller noe sånt, og jeg ble gravid 20 aug

Så koselig, å så på min bursdag da[:D] 

Ble gravid på første forsøk [:D][:D][:D] Ble utrolig paff og selvfølgelig utrolig glad. Mamma og pappa prøvde i 7-8 år, så jeg var redd for at det skulle ta tid, men dengang ei

sluttet på pilla 2 år før det klaffet, men hadde brukt eggløsningstest de siste 8 eller 9 månedene.

slutta på pilla i juli 2004, prøvd siden da...og 1,5 år senere gikk det endelig.....vårt kjærlighetsbarn[:D]

Brukte ikke noe prevangsjon etter p sprøyta i 2.5 år, så klaffa det... [:D]

Jeg tok siste pillen 3. desember, og babyen vår ble unnfanget 1. januar... så her gikk det unna gitt![:D]

Sluttet med pillen desember og ble gravid nå februar....[:D]

Med første mann hadde jeg en normal blødning etter jeg sluttet på p-pillen før det klaffet. Før denne graviditeten hadde jeg hormonspiral og hadde en menslignende blødning før det klaffet. Så jeg har vært veldig heldig og sluppet å vente noe særlig....

jeg gikk på pilla hele tida jeg[:D] helt til den dagen jeg tok testen og den var positiv...

ble faktisk gravid på p-pillen, så hadde ikke noen prøveperioder.

Jeg sluttet med pilla i Juli, så prøvde vi å være litt forsiktig i august, men så klarte vi ikke vente mer. Så 15 september testet jeg positivt[:)]

Slutta på p-pilla rundt november`04,ble ikke gravid før sept`05 men mista desverre etter 5 uker,så gikk det 15 måneder før jeg ble gravid igjen i desember...Tålmodighet er en dyd...!!

Back
Topp