Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er gravid for andre gang i mitt liv og første hadde jeg glemt pilla 1 dag. Denne gangen var det måtte bare kose litt skulle egentlig sette inn spiral da jeg måtte kutte ut pilla siden jeg blir syk...
Med den vi mistet prøvde vi igrunn ikke, ble gravid etter 1 syklus etter prevensjonsslutt. Med førstemann ble jeg gravid i pp1, og nå med andremann i pp3. Vil si vi har vært heldige.
All ære til alle prøvere som bruker lang tid, og som tålmodig håper og venter.
ble gravid ved første mulighet etter pille slutt,visste det ikke og gikk ikke inn for det. mistet da, så ble en pp etter d vi mistet, så en vanlig syklus. så egentlig satt den på på pp2 syns vi er veldig heldige for med første ble vi også gravide rett etter pilleslutt.
3 år brukte vi. Ble prøverørsbarn, satt på innsett nr.6! Men snuppa brukte vi 3 og 1/2 år. Men vi føler oss heldige som har klart det 2 ganger Vet av noen på assistert befruktning som har brukt mange mange år og ikke klart det enda