Hvor mange PP? :)

ToBlirSnartTilTre<3

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Hvor lenge har dere vært prøver føre spiren satt?:)

15 pp! Syns det var på tide nå ♡♡

Kan jo kanskje legge til at det er pp2 etter SA :)

Last edited:
4 pp! :) ikke gått på noe form for prevensjon de siste 4.5 årene! Men ikke skjedd noe før etter vi begynte å prøve skikkelig! Ikke viste jeg helt sikkert når jeg hadde eggløsning heller.. Så hadde planer om å kontakte legen etter nyttår! Men det slapp vi!:) men trur kanskje dette har sammenheng med at jeg i sommer gikk ned over 15 kg:)

Var ikke prøvere. Skjer det så skjer det. Men har vært uten noen som helt form for prevensjon siden i sommer.

2 eggløsning :) gleden er stor! <3

Satt på andre eggløsning :) Prøvde ikke skikkelig på første, fordi jeg ikke visste tid jeg fikk eggløsning tilbake etter fødsel.

Her var planen å begynne prøvingen i oktober, og nå er jeg gravid ❤️ hadde aldri trodd eller håpet at den skulle sitte etter 1.pp.. ❤️

3pp her. Trodde ikke det skulle gå såpass fort engang jeg :p ble sykt overrasket da morgentemperaturene mine holdt seg høye mye lengre enn normalt og jeg til slutt innså at jeg var nødt til å teste :-)

Hadde tenkt å drøye til sommeren med å prøve, men vi hadde sex rundt eggløsning, og der satt spira gitt!:)

Dette var 5. PP. Ikke at det blir tid til så mye prøving med en ettåring i hus, men... :P

Back
Topp