Hvor mange pp før spiren satt?

Ønskedrøm

♡ mamma til tre skatter ♡
Septembermødre <3
Ja, det lurer jeg på :-) Selv ble vi ganske overrasket etter at spiren satt på 1 pp etter 4 år med spiral!

Mener vi brukte 8 eller 9 denne gangen... Da teller jeg ikke med juli feks, som vi gikk glipp av pga ferie; hele familien på samme hotellrom midt i EL er ikke et sjakktrekk... :P

3 mnd her. Eggløsningstester og temp ble brukt. Pluss manuell terapeut, ble gravid mnd etter jeg var hos han, samme sist sv. skap også.

pp2 altså jeg tok ut spiralen fikk mensen etter 2-3 uker og etter satt spira:-) det samme var det med forrige også bare at da hadde jeg brukt p- plaster:-)

pp2 denne gangen:)
pp1 med vesla:)

VELDIG HELDIG!!!!

Det tok 4 måneder med snuppa vi har fra før, også tok det 11 måneder og to sa med spiren i magen. Så nå har du bare å holde deg fast lille spire! :)

3 pp etter SA i juni.

Første forsøk! Vi er fremdeles litt i sjokk her... Vi vet helt sikkert når unnfangelsen fant sted for det er ingen alternativer :p

Førstemann satt på andre pp Andremann satt første pp Og denne var ikke planlagt :)

pp 2 hr.
De 3 andre satt på første forsøk/ikke forsøk

Har vært gravid tilsammen 5 ganger, og alle satt på første:)

2 pp faktisk! Brukte en god del lenger til på førstemann, og der klaffet det tilslutt etter første dobble kur med pergo. Nå klaffet det også etter første dobble kur med pergo - vi startet bare litt før med det ;)

1spire: 1pp. 2spire: 1pp(hadde to halvhjertete pp i mai og juni, for den ene pp hadde jeg uvi, og den andre hadde vi huset fullt av slektninger under eggløsning:P Så var den 3 eggløsninga vi fikk "jobba" så mye vi ville med spirelaginga;) *kremt* daglig til mannens store glede;P) 3spire(den jeg har i magen nå<3): 1 pp. men jeg sluttet på prevensjon for litt over 1 år siden. neste måned er det 1år siden vi startet prøvinga! er heldige, vi får lett spirer, men er igjen uheldige og mister de.. håper det er over nå da!:)>

Back
Topp