Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Mener vi brukte 8 eller 9 denne gangen... Da teller jeg ikke med juli feks, som vi gikk glipp av pga ferie; hele familien på samme hotellrom midt i EL er ikke et sjakktrekk... :P
pp2 altså jeg tok ut spiralen fikk mensen etter 2-3 uker og etter satt spira:-) det samme var det med forrige også bare at da hadde jeg brukt p- plaster:-)
2 pp faktisk! Brukte en god del lenger til på førstemann, og der klaffet det tilslutt etter første dobble kur med pergo. Nå klaffet det også etter første dobble kur med pergo - vi startet bare litt før med det ;)
1spire: 1pp. 2spire: 1pp(hadde to halvhjertete pp i mai og juni, for den ene pp hadde jeg uvi, og den andre hadde vi huset fullt av slektninger under eggløsning:P Så var den 3 eggløsninga vi fikk "jobba" så mye vi ville med spirelaginga;) *kremt* daglig til mannens store glede;P) 3spire(den jeg har i magen nå<3): 1 pp. men jeg sluttet på prevensjon for litt over 1 år siden. neste måned er det 1år siden vi startet prøvinga! er heldige, vi får lett spirer, men er igjen uheldige og mister de.. håper det er over nå da!:)>3):>