Hvor mange kilo har dere lagt på dere?

Har gått ned ca 3kg til nå. Tror ikke det er så unormalt i og med at jeg sliter med å spise nok. Må spise konstant for å holde kvalmen i sjakk, men klarer ikke å spise mye på en gang. Det holder med litt frukt, grønnsaker eller en brødskive. Regner med at det bedrer seg etterhvert og at vekten snur snart.
 
Har ikke lagt på meg noe enda jeg, men jeg la på meg 7 kg før jeg ble gravid:)
 
Veier det samme mener jeg som før graviditeten.
 
har vel lagt på meg 1-2 kilo trur eg..

Sist gikk eg opp 16 kilo.. 6 av kiloenen var vann..
 de  kom to ukene før eg fødte (sv. skaps forgiftning)

Eg var tilbake til normalvekt  to uker etter fødselen
 
Var på vekta i morges. Har gått fra 64,5-65,2 (+700g) Er i uke 13 nå.
Fornøyd med det etter en meget stillesittende jul med mye god mat og div.
Forrige gang gikk jeg opp 28 kg-skal IKKE det denne gang. Så nå skal godteriet bort og beina i gang ;)
 
Her har jeg gått ned 2 kilo!
Og jeg har ikke vært kvalm eller noe..

Forige svangerskap hadde jeg gått opp 6 kilo i 14 uke, så dette ser lovende ut :D
 
Jeg har gått opp ca 3 kg til nå, men det er ingenting...regner med jeg skal opp like mye som sist (grøss), ca 25 kg... emoticon
 
Hos jordmor i dag veide jeg bare 85 og på torsdag hos legen 87 hadde likemye på meg og... Hm, går tydligvis ikkje oppover enda, å buksa jeg hadde på på nyttår var for stor nå å den var igrunn trang for noen uker siden...
 


Imsa skrev:
Jeg har lagt på meg 2 kg, fra 63 til 65. Men føler egentlig at jeg har blitt enda feitere enn badevekten hevder:S


jeg må signere denne!
magen er diger synes jeg, like stor som da jeg var minst 1 mnd lenger på vei enn forrige gang. sliter med kvalme enda og det blir mye nød-mat i form av hva enn som måtte befinne seg i nærheten når kvalmen kommer hoppende på meg!
kjennes ut som om det er mer enn 2 kg, men jeg ser jo at lår og mage har blitt betydelig slappere, og fett veier jo mindre enn muskler så..:P

 


Imsa skrev:
Jeg har lagt på meg 2 kg, fra 63 til 65. Men føler egentlig at jeg har blitt enda feitere enn badevekten hevder:S


jeg må signere denne!
magen er diger synes jeg, like stor som da jeg var minst 1 mnd lenger på vei forrige gang. sliter med kvalme enda og det blir mye nød-mat i form av hva enn som måtte befinne seg i nærheten når kvalmen kommer hoppende på meg!
kjennes ut som om det er mer enn 2 kg, men jeg ser jo at lår og mage har blitt betydelig slappere, og fett veier jo mindre enn muskler så..:P

 
Minst 3 kg opp, kanskje 5. Vet ikke helt hva jeg veide da jeg ble gravid;)
 
har ikke lagt på meg så mye ennå jeg.. 1 kilo kanskje, er litt bekymret, men var jo på tidlig ultralyd tidligere i uka og da sa legen at alt så bra ut, så er sikkert ikke noe å bekymre seg for.. Spiser jo som vanlig og har ikke kastet opp en eneste gang hittil..
 
Jeg aner ikke hvor mye jeg har lagt på meg, har ikke vekt hjemme(å veldig glad for det)
 
Ingen! Er på minus 6 enda. Spiser normalt, kanskje mer også. Men er ganske stor i grunn, dagene er travle, sitter sjelden i ro. Så har nok bare gått naturlig ned. rekner me det snur nå snart =)
 
1-2 kg... har vært mye dårlig, så tror vekta svinger litt. Er ikke dårlig lengre så regner med det snur!
 
Ikke forandret noe vekt siden uke 9. Men jeg har nok mistet endel muskelmasse, som da kanskje er erstattet med litt andre ting   
 
Har hverken gått opp eller ned...
 
Back
Topp