Hvor mange kilo har dere lagt på dere?

Har ikkje vekt hjemme så kan ikkje følge med på vekta utenom kontrollene, men føler jaffal jeg har begynt å gå opp igjen men er ikkje sikker... Har jo 9 kg å gå på før jeg er tilbake på startvekta mi... Men håper da det går oppover nå og ikkje fremdeles nedover, da blir jeg bekymra...
 
Jeg har gått opp 4 kilo... Er ganske greit det tenker jeg, spiser normalt som før egentlig, kanskje litt mer hver dag.. men prøver å spise en del frukt og grønt som snax når jeg fyser mellom måltidene ;P Har ikke vert kvalm en eneste dag hele graviditeten så.. er nok bare økt appetitt og så mistenker jeg at kroppen min lagrer litt ekstra rundt livet ;) Har begynnt å få en relativt stor kul på magen og puppene har også blitt mye større... Bra med litt ekstra "padding" ;P
 
Lagt på meg ca 3 kg!! Synes ikke det er allverden!!
 
Nesten 1 kg. Er nå 18 uker så må si meg fornøyd med det. Er litt stor i utgangspunktet og sist gikk jeg opp 7 kg tilsammen.
 
foreløbig ingen, men de kommer vel tenker eg...
 
ligger foreløpig i 0 har hverken gått opp eller ned. :)
 
vært veldig dårlig under dette svangerskapet, har gått ned fire kilo og kaster fortsatt opp. Ikke morro men så lenge bebi i magen har det bra kan man vel ikke klage.
 
Da har jeg begynnt å legge på meg:) foreløpig 1 kg :) men det er jaffal rett vei:)
 
Slår vel alle med matlysten min jeg da:p 6 kilo opp i uke 16. Må spise bra for å holde blodtrykket oppe, har alltid slitt me lavt blodtrykk å lett for å besvime i svangerskapene. Hehe, hørtes ut som jeg er gravid hele tiden, men dette er tredjemann:D
 
Foreløpig ingenting, men har litt å ta av fra før da;)
 
Back
Topp