Hvor mange kilo har dere lagt på dere til nå?

Kommer litt an på hvordan man regner... Jeg veide 74 før jeg ble gravid, og i går var vekta på 83. Men jeg gikk først ned 5 kg, så jeg har jo teknisk sett lagt på meg 14 kg :p er 35 uker i dag :)
 
Jeg er i uke 36+2 og har lagt på meg ca 14-15 kg (ikke veid meg i påska, men tipper det er der jeg ligger nå etter endel påskegodis ;)
 
18-20 kg, skal veies igjen på kontroll til torsdag, vekta hjemme er litt varierende fra hver gang man går av og på....

Er visst helt normal vektøkning med 2 i magen da, i følge JM, men jeg synes det er FRYKTELIG mye...
 
Jeg er 33+4 og har lagt på meg 5 kg. Sist gikk jeg opp 15 kg. Hadde samme startvekt som nå. Jeg er normalvektig og burde nok gått opp mer, men så lenge magen og babyen vokser som den skal så går det vel bra. Jeg spiser variert og har fin blodprosent og sånt.
 
Har kommet til 33 uker nå, og lagt på meg 14-15 kg.. La på meg 20 kg i siste svangerskap, så ender vell opp på samme denne gangen også...
 
Har lagt på meg cirka seks kilo hittil, men begynner å få litt vann i beina nå, så får nå se hva jeg ender på... La ikke på meg mye sist, 6-7 kilo tror jeg. Problemet da er at en har lite å tære på når babyen skal spise pupp:)
 
Ca 13 kg hittil...er i uke 33. La på meg bare 11 forrige gang, så d er litt kjipt:-/ MEN da veide jeg mer når jeg ble gravid, så alt i alt er vekta den samme som sist.
 
hmm ca 23 kg,å jeg er 37+2.blir nok enda mere :(
 
Her er jeg 37+2 og har gått opp 17-18 kg, så stopper på 20 er jeg heldig :P Gikk opp 22 forrige svangerskap, men de gikk fort av :)
 
Er i uke 35. Var på kontroll i dag, har lagt på meg 8 kg til nå. Veide det samme i uke 33, før påske. Men mistenker at vekten på legekontoret er litt "snillere" enn den på helsestasjonen... ;-) Snuppa vokser og legger på seg som hun skal, livmoren er hvertfall godt under ribbeina nå. Gleder meg til den synker! :-)
 
+ 11-12 kg her. En del av det er nok vann... i tillegg får jeg store barn, så satser på at mesteparten av kiloene forsvinner kjapt ;)
 
13 kg siden første kontroll i uke 11. Er nå 33+1. 
 
er 2 kg lettere nå enn det jeg var før jeg ble gravid.
 
38 uker i dag og lagt på meg 15 kg. Har sykt mye vann i kroppen så jg håper endel forsvinner etter fødselen. Er godt fornøyd, forrige gang hadde jg lagt på mg 22,5 og hadde 3 uker igjen, vet ikke hva jg veide når jg fødte, sluttet nemlig å veie meg da :) Har planer om ett Grete Roede m/baby kurs før sommeren og håper det gir fine resultater.
 
Er 35 uker i morgen. Har gått opp seks kilo.
 
Uke 37+4 og 11 kilo tyngre.
 
Er i uke 34+2 i dag, og har gått opp 7 kilo. Gikk opp 10 kilo forrige svangerskap, så satser på at det blir noenlunde det samme denne gang.
 
Back
Topp