Hvor mange kilo har dere lagt på dere til nå?

~lille nr 2~

Glad i forumet
Her er det 10 kilo. Er i uke 33+6
 
25 kilo.... JEPP!!!! og enda mer skal det bli!!!

ÆSJ!!

men sist var jeg oppe i 37 kilo pluss.... og det kom av igjen med MYE trening...
 
Er 35+2 og har lagt på meg 20.4 kg!
 
ca. 17-18kg og regner med jeg når opp til 20kg ved fødsel, samme som ved første, men gikk det raskt av igjen pluss 6 til. altså veide jeg 52kg ved start av sv.skap og 72kg ved fødsel, etter kort tid raste jeg ned til 46kg  
 
Er 37uker på vei og vekta viser +20....blææææææ men som sist sv.skap skylder jeg på bekkenet. det som gjør at jeg ikke fpr til å bevege meg som jeg vil;-)
 
36 uker nå og 8 kg
 
38 uker og totalt opp 11 kg
 
Sist jeg veide meg, hadde jeg gått opp 16 kg, regner med at jeg går opp over 20 kg, har gjort det med begge de andre.
Det blir vel en 5 -6 kg som sitter hardere igjen etterpå, men jeg må også skylde på dette hersens bekkenet som gjør at jeg ikke får beveget meg så mye som jeg ønsker.
Men bare vent, når bekkenet har stabilisert seg igjen, så skal jeg trille vogn så jeg ser mannen med ljåen! emoticonemoticon
Jeg er 33+2 i dag.
 
Sist jeg var på sv.kontroll hadde jeg lagt på meg 10 kg.,skal på sv.kontroll på tirsdag så d blir spennende. Dette svangerskapet er det jeg har lagt på meg mest i (eller kanskje litt likt som sv.skap nr 2)... . De andre la jeg på meg 13 kg m første, 14 kg m andre og 6 kg m tredje :P:P. Men bryr meg ikke...raser fort av +++ enda mer enn d jeg vanligvis har lagt på meg.


Var på sv.kontroll i dag..... jeg har lagt på meg 15,5kg totalt til nå..... så regner med at det kommer noen til :P
Det som undret meg litt var at symfusemålet var gått litt ned...noen som har vært borti dette før?? Det har ikke jeg :P Legen sa ikke noe så går ut ifra at alt er ok :)
 
11 kg og er 35+6 i dag. Kjempefornøyd med tanke på at jeg la på meg 19-20kg i forrige svangerskap!
 
4kg, og ikke gjort noe for det.. Ligger på sofaen og spiser søtsaker :D

La på meg 8 kg sist gang mener jeg, og de var borte dagen etter fødsel så er vel blandt de heldige!
 
36+0 i dag. Gikk opp ca 8 kg, men måtte legge om kostholdet og gikk ned igjen, så 1 kg over start vekt :) Litt vel mye styr og stress med sv dia, men liker effekten på vekta ;p Kunne ike si det samme sist graviditet, da var jeg på denne tiden 16kg over start vekt... Ble vel 25-26kg totalt da. Siste 6-7kg var vann som kom siste uken, lett sv forgiftning. Ble satt i gang. . Födte 11 dagen på overtid.
 
Minus 1, men veidde da 93 før...
Prøver å være glad for det, men noen ganger blir jeg engstelig om babyen tar alt han trenger.
Men han ligger 9% over gjennomvekt, så tror det nok!
Dette er egentlig bare fordi jeg hadde dårlig matlyst tom uke 20 og fortsatt ikke spiser mye.
Håper å gå opp noen kiloer de siste ukene da, men det blir aldri 12-15 mer, som er gjennomsnitt:)
 
37 uker i dag og har lagt på meg 11 kilo. Med førstemann la jeg på meg 19 og med andremann 9. Satser på at det ikke blir mer enn 12-13 kilo denne gangen.
 
Er 36 uker, gått opp 10kg, sistgang gikk jeg opp 20kg tilsammen, håper det blir litt mindre nå, hadde mye vann sist ikke så mye nå....
 
Jeg er 35 uker og veier 2 kg mindre enn det jeg gjorde før jeg ble gravid.
 
33 uker på vei og har gått opp fire. men sliter fortsatt litt med kvalme og oppkast...Men mye bedre nå enn med første mann :) Så får være glad for det! ;)
 
36+1 i dag, og veier nå 6 kg mindre enn da jeg ble gravid :) 

Forrige svangerskap gikk jeg ned 4 kg fram til termin.. 
 
Back
Topp