Hvor mange kaker i familiebursdag?

Vi er sju stykk selv, som oftest kommer det fem ekstra gjester (liten familie). Vi har STORE kakebord, elsker kaker!

Suksessterte
Pavlova
Sjokoladekake
Verdens beste
Ostekake
Romkake

Vi er som regel 15-16 stk.

Bursdag for ungene:
Sjokoladekake
Gelé
Bollemann
Frukt

Bursdag for voksne
Bløtkake
Iskake
Suksessterte
Frukt

Vi feiret for 2 uker siden, da var vi ca. 30 stk.

Jeg lagde:
Stor sjokoladekake
Pavlova
Boller
Bløtkake
Cupcakes
Gele

Vi hadde i tillegg is og bær. :)

Vi er fem selv og inviterer slekta så det fort kan bli 25 gjester eller så med stort og smått.

Til helgas tiårsdag er trolig planen

Sjokoladekake med marsipantrekk
Muffins
Gele
Sjokoladepudding
Rullekake med bringebærkrem-diabetesvennlig.

Usikker på om det blir sveler også.

Vi er ikke så mange, har som regel cafe stings sjokoladekake og/eller en pavlova. Stort sett mellom 8-12 stk i familieselskapene.

Vi er ikke så mange og var vel 14 til selskap i sommer.
Vi hadde sjokoladekake, cupcakes og suksessterte, samt oppskjært frukt.

Her blir vi 15 voksne + 4 små barn til helgen og da blir det middag først og deretter kake:
Pavlova
Sjokoladekake
Boller

Alt er glutenfritt og melkefritt

Vi blir 7, ostekake, sjokoladekake og banankake :)
Til større familieselskap pleier det å være 4 kaker, pluss boller og lefser.

En kake og is eller noe ca 15 stykker og ingen er særlig glad i kake [emoji38][emoji38]Vi serverer heller mat og kake eller lignende til dessert [emoji6]

Vi er 8-9 stk til sammen. Til 1års-dag neste måned kommer jeg til å lage eple og kokos cupcakes med ostekrem. Og en eggefri sjokoladekake siden nevøen min er allergisk. Mulig sette frem en boks med is eller noe.

Vi er 16 ( +en nyfødt) om alle kommer. Om vi har mat også, så blir det ofte bare to kaker, og kanskje is. Har vi kun kaker så har jeg gjerne mer, kanelsnurrer eller vafler og 2-3 kaker.

Vi er 13 stk. Har vel kanelboller, muffins og 2 kaker.

Vi har israelskake, dronning maud, hjemmelaga is (3 liter) og hjemmelaga panna cotta.

Vi er ca rundt 20 stk da (+/÷) Veksler til tider om det passer for alle. Totalt er vi nok ca 25 stk egentlig.

Ca det meste blir spist opp [emoji4] Noe smårester igjen [emoji39] Ganske mektig mat så

Vi kan være 19 til sammen men blir 14 nå

Synes alle serverer så mye men ser jo at her inne er det fine mengder

Selv serverer vi i år
1 kake
Is med diverse strø
Sjokolademuffins
Kanelsnurrer
Frukt og bær
Gelé og vaniljesaus

Vi blir gjerne 12 stykker :)

Sjokoladekake
Bløtkake
Muffins
Eplekake
Is

Jeg baker alltid for mange. Sambo mener vi skal regne 4 stk per kake. Det blir jo to stykker hver.redddet blir for lite.

Vi er som regel 20-25 stk og jeg lager 4-5 kaker. Varierer hele tiden, elsker å prøve nye kaker [emoji3]

Lager som regel 3 så det er litt å velge mellom. Blir alltid masse igjen.

7-8 voksne og 3-4 barn.

I yngstes bursdag var vi 4 unger og 9 voksne.
Lagde togkake der noen vogner var sjokoladekake og noen var vaniljekake med smørkrem (tilsammen en langpanne ca). Serverte frukt, chips og rundstykker i tillegg.

I eldstes var vi 9 unger og 9 voksne.
Hadde gulrotkake (pyntet med gele og kjeks på fatet) og muffins.
Serverte hotdog/rundstykker og fruktspyd i tillegg.

Orker ikke ha masse kake til overs siden det blir endel bursdager på kort tid så er glad om det meste blir spist.

Back
Topp