Hvor mange julekalendere??

Får pakkekalender + haribokalender.

Pakkekalender. Så 1

Ingen akkurat nå :p
Vet ikke helt hvordan vi skal gjøre det i år, største har brukt å få pakkekalender av mormor og morfar, sjokoladekalender av farmor og farfar, og Lego kalender av oss, men synes det er litt mye, men igjen føler jeg ikke for å nekte besteforeldrene gleden. Så tror jeg faller på å la Lego kalenderen gå, er jo bare samme greia hvert år. Men vi får se, lenge til 1 desember :p
Minsten tviler jeg på får noen kalender, om ikke mamma eller jeg lager pakkekalender for morosskyld med sokker, bodyer osv, bare for at storesøster mener det blir urettferdig ellers :p

I fjor fikk han vel 3... pakkekalender med legokalender i første luke og så fikk han kinderkalender i gave.
I år vil jeg ikke at han skal ha kinderkalender, ble altfor mye sjokolade...

Hoff, jeg synes det er nok med en jeg :p men han er bare 3,5 og da.
Jeg har gått med på å lage en egen til han i år, selvom jeg tror godt og vel det hadde holdt med en sjokoladekalender!

Kan jo hende besteforeldre kommer med noen ;)
Ja. I fjor kom kinder sin i posten fra svigerfar sammen med gavene. Midt i mnd. Desverre kunne ikke eldste spise sjokolade "med spor av nøtter" (og det er det merket på kalenderen. Kinderegg derimot er ok) før vi hadde vært hos barnelege 18.12 så det ble jule og romjulssjokolade det...

Ja. I fjor kom kinder sin i posten fra svigerfar sammen med gavene. Midt i mnd. Desverre kunne ikke eldste spise sjokolade "med spor av nøtter" (og det er det merket på kalenderen. Kinderegg derimot er ok) før vi hadde vært hos barnelege 18.12 så det ble jule og romjulssjokolade det...
Jule og romjulssjokolade er fint det også.
Her er det sånn at ingen av besteforeldrene kan være dårlugere enn den andre.

Jule og romjulssjokolade er fint det også.
Her er det sånn at ingen av besteforeldrene kan være dårlugere enn den andre.
Sånn er heldigvis ikke våre.

Men svigerfar sender ofte sjokolade med gavene. Den tiden han hadde ansvar for å sende gave fra sin far sendte han tidvis penger festet til en pose troika etc ;-)
Ellers har vi fått flaxkalender sammen med gavene flere år.

Hvor mange faktisk.. Her får de 1 sjokoladekalender hver.

Mine får 2(3?)
Får pakkekalender av oss
Mormor pleier komme med sjokoladekalender og bestefar pleier kjøpe playmo eller noe kalender hehe

Sånn er heldigvis ikke våre.

Men svigerfar sender ofte sjokolade med gavene. Den tiden han hadde ansvar for å sende gave fra sin far sendte han tidvis penger festet til en pose troika etc ;-)
Ellers har vi fått flaxkalender sammen med gavene flere år.
Nå skal det sies at vi fikk en strikka kalender av svigermlr for to år siden så nå kjøper hun ikke mer

Pakkekalender, TV-kalender og sjokoladekalender :)

Barna har en kalender hver, og så har hele familien en oppgavekalender sammen. I tillegg har vi flere kalenderbøker, der vi leser ett kapittel hver dag. Ungene velger en bok hver, men henger seg nok på de andres bøker også.

Back
Topp