Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jo hende besteforeldre kommer med noenHoff, jeg synes det er nok med en jegmen han er bare 3,5 og da.
Jeg har gått med på å lage en egen til han i år, selvom jeg tror godt og vel det hadde holdt med en sjokoladekalender!
Ja. I fjor kom kinder sin i posten fra svigerfar sammen med gavene. Midt i mnd. Desverre kunne ikke eldste spise sjokolade "med spor av nøtter" (og det er det merket på kalenderen. Kinderegg derimot er ok) før vi hadde vært hos barnelege 18.12 så det ble jule og romjulssjokolade det...Kan jo hende besteforeldre kommer med noen![]()
Jule og romjulssjokolade er fint det også.Ja. I fjor kom kinder sin i posten fra svigerfar sammen med gavene. Midt i mnd. Desverre kunne ikke eldste spise sjokolade "med spor av nøtter" (og det er det merket på kalenderen. Kinderegg derimot er ok) før vi hadde vært hos barnelege 18.12 så det ble jule og romjulssjokolade det...
Sånn er heldigvis ikke våre.Jule og romjulssjokolade er fint det også.
Her er det sånn at ingen av besteforeldrene kan være dårlugere enn den andre.
Nå skal det sies at vi fikk en strikka kalender av svigermlr for to år siden så nå kjøper hun ikke merSånn er heldigvis ikke våre.
Men svigerfar sender ofte sjokolade med gavene. Den tiden han hadde ansvar for å sende gave fra sin far sendte han tidvis penger festet til en pose troika etc ;-)
Ellers har vi fått flaxkalender sammen med gavene flere år.
Man skal aldri si aldriKan jo hende besteforeldre kommer med noen![]()