Hvor mange jobber

Er 30 % sykemeldt pga trøtthet og lite energi, går tidligere hver dag for å sove :-P skikkelig nederlag da jeg jobbet fullt hele veien sist! Så håper jeg snart klarer 100 % igjen :-)

Jobber fullt og har gjort det hele veien, med unntak av noen egenmeldingsdager. Planen er å gjøre det så lenge som mulig. Men kjenner jeg må begynne å tilpasse jobbhverdagen min litt til formen, ikke godt for bekkenet å sitte hele dagen..
Samme her

Sjukmeldt 70% pga ulike stressforhold. Tviler på at eg kjem meg tilbake i 100% jobb før småen kjem ut, men kanskje eg klare å jobbe opp mot 50% etterkvart :)

Har vært fullt sykmeldt siden ferien, men håper jeg kan komme meg på jobb i en periode. Blir rastløs av å gå hjemme :-/

Jobber 100%, og har gjort det hele veien. Ser ikke ut til at det blir sykemelding med det første heller. Sist gang jobbet jeg 100% på ei skole + at jeg hadde ekstravakter på kveldstid på en skobutikk. Slik gikk jeg helt til jeg plutselig ble sykemeldt pga svangerskapsforgiftning, og en uke etterpå kom hun.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Er 100% sykemeldt på grunn av hodeverk og sliten hele tiden! Satser på å klare å tilbake i 50% etterhvert!!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Jeg jobber, men jobber nå redusert... Dessverre! :/

Har ikke vært borte en dag ennå! Er veldig fornøyd med det siden jeg var mye sykemeldt første svangerskap :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jobber, men har bare 40% fast, så tar på meg ekstra :)

Jobber 100% og tar sikte på å gjøre det helt til permisjonen hvis ikke noe uforutsett dukker opp. Hadde 30% sykemelding pga. kvalme og trøtthet helt i starten, men nå er formen stoert sett fin med unntak av en del hodepine..men gidder ikke være hjemme så lenge det ikke værker for mye :)

Mange som jobber fullt her, jeg og ;)

Har jobbet fullt hele veien og håper å gjøre det frem til permisjon. Jeg er heldig som er i veldig god form! Som leder er det liten hjelp i å jobbe redusert, da det ikke er noen som gjør mine oppgaver når jeg er borte noe som medfører at jeg får masse oppgaver og overtid de dagene jeg isåfall skulle vært på jobb...
Samme her, men sliter med å holde ut....

Jobber 50%fast og tar på meg ekstra der jeg kan/orker. Men har en fysisk krevende jobb så får mye vondt i ryggen men prøver å tilpasse det litt med andre oppgaver innimellom. Og kan fort bli slitsomt og jobbe så mye kvelder da jeg sliter mye med trøtthet.

Samme her, men sliter med å holde ut....
Ser den.. Det er tøft å være leder og man kan lett føle seg litt fanget mht at det er vanskelig å jobbe redusert. Skulle ønske jeg hadde en annen jobb akkurat nå. Har flere gravide ansatte som jobber redusert, men for de er det jo andre som gjør jobben når de er borte..

Jobber 60%.

Energinivået er såpass lavt så er jeg realistisk så blir det nok ikke mer 100% på meg før barnet kommer.

Back
Topp