Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herJobber fullt og har gjort det hele veien, med unntak av noen egenmeldingsdager. Planen er å gjøre det så lenge som mulig. Men kjenner jeg må begynne å tilpasse jobbhverdagen min litt til formen, ikke godt for bekkenet å sitte hele dagen..
Samme her, men sliter med å holde ut....Har jobbet fullt hele veien og håper å gjøre det frem til permisjon. Jeg er heldig som er i veldig god form! Som leder er det liten hjelp i å jobbe redusert, da det ikke er noen som gjør mine oppgaver når jeg er borte noe som medfører at jeg får masse oppgaver og overtid de dagene jeg isåfall skulle vært på jobb...
Ser den.. Det er tøft å være leder og man kan lett føle seg litt fanget mht at det er vanskelig å jobbe redusert. Skulle ønske jeg hadde en annen jobb akkurat nå. Har flere gravide ansatte som jobber redusert, men for de er det jo andre som gjør jobben når de er borte..Samme her, men sliter med å holde ut....