Ja tenk alle ungene her som skal ha bursdag i russetiden!!!Velkommen ombord på mai-bussen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja tenk alle ungene her som skal ha bursdag i russetiden!!!Velkommen ombord på mai-bussen
Er også trøtt og hører mannen snorke ved siden av megÆhhhh ikke utfordre meg jeg er trøtt
Ja, enig! Men det var i fjor damaiskolber synes jeg var så gøy
Haha det har jeg ikke engang tenkt overJa tenk alle ungene her som skal ha bursdag i russetiden!!!
Gyldig grunn til å ikke dra.Skal egentlig på tur i morgen, hele dagen… men jeg er IKKE gira og vurderer å bare melde avbud pga kvalme..
Oh noJa tenk alle ungene her som skal ha bursdag i russetiden!!!
Alltid lov å avlyse planer hilsen borte bra, hjemme bestSkal egentlig på tur i morgen, hele dagen… men jeg er IKKE gira og vurderer å bare melde avbud pga kvalme..
Gubben i huset sa faktisk det etter TUL, at det blir noen slitsomme bursdager med 1.maiJa tenk alle ungene her som skal ha bursdag i russetiden!!!
Om ikke annet så kan gutta dra og vi jentene være hjemmeAlltid lov å avlyse planer hilsen borte bra, hjemme best