Ja hva er greia med det egentlig? De stinker og folk vet det ikke selv engang!Verste er at må legge meg snart. Har kost meg med å være uggen på vei hjem- setter enda pris på alle symptomer. Bortsett fra at alle mennesker lukter så MYE!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja hva er greia med det egentlig? De stinker og folk vet det ikke selv engang!Verste er at må legge meg snart. Har kost meg med å være uggen på vei hjem- setter enda pris på alle symptomer. Bortsett fra at alle mennesker lukter så MYE!
Årets thriller!!!Får ikke sove fordi jeg er så spent på hvor mange innlegg det blir i dag. Når dere 5k liksom? Kan jo ikke legge fra meg tlf...
Ble vi ikke enige om at svangerskapshormoner gir samme effekt som alkohol? Ingenting p skamme seg over!Duu!! Jeg lurer på ordentlig. Var det like morsomt å lese den, som vi synes det var å skrive den? Er redd jeg blir flau i morgen
Jeg er ikke i mai, og jeg leser også alt. Litt underholdning er det joDuu!! Jeg lurer på ordentlig. Var det like morsomt å lese den, som vi synes det var å skrive den? Er redd jeg blir flau i morgen
Humra godt ja!! Og lurte nesten på promillenDuu!! Jeg lurer på ordentlig. Var det like morsomt å lese den, som vi synes det var å skrive den? Er redd jeg blir flau i morgen
Tipper dere savner meg i mars nå NOT!Jeg er ikke i mai, og jeg leser også alt. Litt underholdning er det jo