Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahahaMåtte sende meld til EJ på fjasebokji å høre om det kun var jeg som hadde problemer![]()
Jeg er jo helt hekta! Er jo omtrent ikke innom andre plasser om dagenHahahadauer!!
![]()
Hahahaha hvorfor akkuratt 67?Jeg er jo helt hekta! Er jo omtrent ikke innom andre plasser om dagensambo bare ser på meg og lurer på om jeg ikke har skrevet mine 67 innlegg for dagen enda..... Jeg er jo laaaangt forbi 67 innlegg om dagen haha
![]()
![]()
Det er 67 innlegg om dagen man må ha for å nå 2000 innen måneden er ommeHahahaha hvorfor akkuratt 67?![]()
ÅjaDet er 67 innlegg om dagen man må ha for å nå 2000 innen måneden er omme![]()
Må ha 1200 innlegg i løpet av dagen for å ligge rett i forhold til skjemaÅjadet visste jeg ikke
ja ja er nok langt over jeg også
![]()
Må jeg ha det??Må ha 1200 innlegg i løpet av dagen for å ligge rett i forhold til skjema(2000/30x18)
![]()
Mange har du når da?Må jeg ha det??da kan jeg bare gi opp
![]()
Ser du har 1089 forrige oppdatering, 111 innlegg klarer du fort hvsi vi står på litt i kveldMå jeg ha det??da kan jeg bare gi opp
![]()
Whaaaat??dere har 1 1/2 time igjen![]()
Vi har jo skravlet mange innlegg allerede, så det skal vi klareUff hehe. Høres uoverkommelig utmen tar utfordringen jeg
![]()
jhaha, nårdet gjelder denne utfordringen herWhaaaat??![]()
Ikke på å nå 2000, men på hvor mange innlegg vi skravler på 24 timerWhaaaat??![]()
Veldig spent på resultatet, har jo vært en unormalt rolig formiddag her inne i dag...dere har 1 1/2 time igjen![]()
Det finner vi ut avVeldig spent på resultatet, har jo vært en unormalt rolig formiddag her inne i dag...