Ja, men tanke på hvor "raske" de er borte på sykehuset så stresser jeg ikkeDu har fremdeles god tid![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men tanke på hvor "raske" de er borte på sykehuset så stresser jeg ikkeDu har fremdeles god tid![]()
Skal nok passe på at du får kjørt deg der også, jeg daJa, men tanke på hvor "raske" de er borte på sykehuset så stresser jeg ikkeEn dag fra eller til får bare være da
![]()
De forsvinner iallefall ikke på 24 timerHer du hører hjemme uansettmars 15 stikker ikke av (med det første i alle fall
)
Kjekt med noen som passer på ;DSkal nok passe på at du får kjørt deg der også, jeg da
Ja, de er ikke mye raske![]()
ja, sånn innimellom er det litt sånn greitKjekt med noen som passer på ;D
Jeg som skulle forville meg inn og bli kjent på mars15 i dag, Stine! ;P
Det får bli en annen dag det da![]()
Nope, men jeg kan forhøre meg.Stine, har dere noen oversikt over hvilket terminforum som er mest aktiv?
Kommer seg nok etter hvertEg er inne på Mai15, men er ikkje det sammeOgså er det overraskandes lite aktivitet der
![]()
Vi vil aller helst ligge på toppenNope, men jeg kan forhøre meg.
Tror dere ligger ganske langt oppe![]()
Bare å sjekkke topp 100 detVi vil aller helst ligge på toppen![]()
Hehhehe jaOjda, får vurdere å legge vekk heklesakene til fordel for skravling i kveld da, hehe![]()
HeheheFikk litt lettere panikk her! Endelig satt meg i godstolen og skal skravle i vei... Hva skjer?? Jo dette!Vis vedlegget 78442
Panikk! Kriiiiiiiseeee!men ser ut som det har ordna seg
i dag skal jeg passere 2000 innlegg
![]()
Det er bra ille når det er krise at bv er nedeHehehe
Heheh ja jeg vetDet er bra ille når det er krise at bv er nede![]()
kommer til å trenge profesjonell hjelp etter dette
![]()