Hvor mange innlegg klarer dere på 24 timer?

Men er jo ingen problem å få til mange innlegg på redelig vis da :D

Ja, eg har ikkje tatt/gjort "ulovlege" ting for å få over 2000 innlegg. Berre brukt jæææævla masse tid på BV. Trur det er lika greitt eg ikkje har lasta ned den der One call appen :p
 
Men er jo ingen problem å få til mange innlegg på redelig vis da :D
Haha, nei, det er det ikke :p
(hilsen hu som har vært med på 1 og moddet 2)
 
  • Liker
Reactions: BMC
Ja, eg har ikkje tatt/gjort "ulovlege" ting for å få over 2000 innlegg. Berre brukt jæææævla masse tid på BV. Trur det er lika greitt eg ikkje har lasta ned den der One call appen :p
Føler vi har vårt på det tørre ja :p hehe, den appen holder jeg meg laaaangt unna :p
 
Ja, eg har ikkje tatt/gjort "ulovlege" ting for å få over 2000 innlegg. Berre brukt jæææævla masse tid på BV. Trur det er lika greitt eg ikkje har lasta ned den der One call appen :p
Hvilken app er det?:)
 
Hvilken app er det?:)

One call har ein app som loggar all tid du IKKJE brukar mobilen. Den tiden blir omgjort til peng som dei donera vekk til ein eller anna organiasasjon.
 
Vi må samle litt energi før neste runde :p
 
*hoste*
1298 og slått rekorden fra torsdag!
*kremte*
Whaaaaaat :eek: må være den der tråden på skjult i går... For i dag har det vært DØDT her inne! Mer liv innerst i gravkammeret liksom :p
 
  • Liker
Reactions: EJ
Whaaaaaat :eek: må være den der tråden på skjult i går... For i dag har det vært DØDT her inne! Mer liv innerst i gravkammeret liksom :p
*fnise*
ikke min feil!
 
I dag er dagen for å slå alle rekorder??? :p
 
Back
Topp