Fordi det er klokken 20 hun har registrert antall innlegg vil jeg tro![]()
Men kan jo registrera innlegga kl 21 og? Hint hint hint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fordi det er klokken 20 hun har registrert antall innlegg vil jeg tro![]()
Hæ? Påstår du at vi skravler mye??Altså, det er ikke noe problem å endre det itl 21, men da forsvinner alle innleggene som har blitt skravlet på den ene timen. Og det pleier som regel å være ganske mange![]()
Hæ? Påstår du at vi skravler mye??![]()
![]()
![]()
Du må ha skravla bra i dag også!Oki, la fleirtalet bestemmaeg er uansett med og med meir tid i morgo - håpar eg
![]()
Og resultatet ble:
1223 innlegg, 29 innlegg mindre enn forrige gang!
Det er jo fantastisk!![]()
Enig!Syns vi kan prøve igjen fra søndag kveld til mandag...
HihiDere styrer det selv. jeg kan tracke dere hver dag, om det så skal være![]()
ENIIIIIIIGBurde jo hatt BV konkurranse på hvilken av mnd i 2014 som klarer å skravle mest.![]()
![]()
Har lest at det har vært før, men at stemningen under slike konker har hatt en tendens til å bli amper?hehe, Termingruppekrig altså?
Det har blitt gjort![]()
Har det? Kjør på igjen sier jeghehe, Termingruppekrig altså?
Det har blitt gjort![]()
Bingo. Blir nok ikke flere, for det er utrolig hva folk gjør for å omgå regleneHar lest at det har vært før, men at stemningen under slike konker har hatt en tendens til å bli amper?anklagelser om spamming osv...
Bingo. Blir nok ikke flere, for det er utrolig hva folk gjør for å omgå reglene![]()
Så jo det forrige mnd også med stelleveska, folk begynte å dra opp eldgamle tråder for å samle innlegg.. Helt meningsløst. Samme skjedde denne måneden.Bingo. Blir nok ikke flere, for det er utrolig hva folk gjør for å omgå reglene![]()
HELT riktig!kvinnfolk..
![]()
Jepp. Blir sånn med fine premier.Så jo det forrige mnd også med stelleveska, folk begynte å dra opp eldgamle tråder for å samle innlegg.. Helt meningsløst. Samme skjedde denne måneden.