Hvor mange innlegg klarer dere på 24 timer?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Fordi det er klokken 20 hun har registrert antall innlegg vil jeg tro ;)

Men kan jo registrera innlegga kl 21 og? Hint hint hint :P

Altså, det er ikke noe problem å endre det itl 21, men da forsvinner alle innleggene som har blitt skravlet på den ene timen. Og det pleier som regel å være ganske mange :p
Hæ? Påstår du at vi skravler mye?? :o :p 8-)

• Liker
Reactions: BMC
Oki, la fleirtalet bestemma :) eg er uansett med og med meir tid i morgo - håpar eg ;)
Du må ha skravla bra i dag også! :o er jo umulig å rykke fra deg :p

Dere styrer det selv. jeg kan tracke dere hver dag, om det så skal være :p

Å ta helg er helt lov ;)

Samme for meg, jeg er nå her når jeg kan uansett :)

Burde jo hatt BV konkurranse på hvilken av mnd i 2014 som klarer å skravle mest. :D :p

• Liker
Reactions: EJ
hehe, Termingruppekrig altså?
Det har blitt gjort :p
Har lest at det har vært før, men at stemningen under slike konker har hatt en tendens til å bli amper? :p anklagelser om spamming osv...

Har lest at det har vært før, men at stemningen under slike konker har hatt en tendens til å bli amper? :p anklagelser om spamming osv...
Bingo. Blir nok ikke flere, for det er utrolig hva folk gjør for å omgå reglene :p

Bingo. Blir nok ikke flere, for det er utrolig hva folk gjør for å omgå reglene :p
Så jo det forrige mnd også med stelleveska, folk begynte å dra opp eldgamle tråder for å samle innlegg.. Helt meningsløst. Samme skjedde denne måneden.

Så jo det forrige mnd også med stelleveska, folk begynte å dra opp eldgamle tråder for å samle innlegg.. Helt meningsløst. Samme skjedde denne måneden.
Jepp. Blir sånn med fine premier. ;)

Back
Topp