Hvor mange her har barn fra før?

Tvillingjenter som blir 1 år 23 November :)

Gullgutten min er to år, ble to i okto5

Har en gutt på 1 år. Blir nok to julibarn på oss :)
"Juli? Det var da dårlig planlagt" sa ei dame på legekontoret sist gang.. Lurer på om jeg får høre det denne gangen også. Er ikke alltid man kan planlegge alt til punkt og prikke skal jeg si da ;)

Har en gutt på 1 år. Blir nok to julibarn på oss :)
"Juli? Det var da dårlig planlagt" sa ei dame på legekontoret sist gang.. Lurer på om jeg får høre det denne gangen også. Er ikke alltid man kan planlegge alt til punkt og prikke skal jeg si da ;)
Hvorfor er det dårlig planlagt?:) Helt i blinken spør du meg. Man har muligheten til å kunne være hjemme i 2 somrer på rad, og i tillegg har man krav på bhg.plass:) Eneste ulempen er vel litt dårligere bemanning på fødeavd. og at det er slitsomt å gå høygravid i hetevarme. Men nå pleier ikke akkurat det å være et kjempestort problem i Norge;)

Gullskatt juli12:)

Hvorfor er det dårlig planlagt?:) Helt i blinken spør du meg. Man har muligheten til å kunne være hjemme i 2 somrer på rad, og i tillegg har man krav på bhg.plass:) Eneste ulempen er vel litt dårligere bemanning på fødeavd. og at det er slitsomt å gå høygravid i hetevarme. Men nå pleier ikke akkurat det å være et kjempestort problem i Norge;)

Gullskatt juli12:)

Nei si det.. Pga fellesferien sikkert tenker jeg. Syntes hvertfall det var frekt å si. Skal man liksom planlegge utenom jul, påske, 17.mai, sommeren og etter august så er det plutselig ikke igjen mange mnd det er trygt å bli gravid..

Har skrevet en liten presentasjons tråd, men kan vel svare her og. har en på 6 år og en på 9 mnd, og er straks 7uker på vei med nr 3.

Gutt på 15 mnd :)

Back
Topp