Hvor mange har ikke født enda?

No baby yet! Termin 29.12 da... Men regner med jeg går til ut i januar. Hodet har ikke festet seg, og virker som han koser seg der inne i magen :D

Fortsatt ikke noe fester hode her heller, men fortsatt 9 dager til termin. Krysser alt jeg har for at han venter til etter julaften!!

Her går jeg enda. Skulle egentlig bli strippa hos jordmor i dag, men jeg trakk meg. Tror ikke jeg vil gå i fødsel "med vilje" nå når det er så nære julaften...

Fremdeles gravid, går inn i dag 2 på overtid om en halvtime. Ingen tegn på fødsel. Så nå får han vente til etter julaften hvertfall :)

Enda gravid her :) termin 31.des da. Støresøster ble født " i dag" (8 dager før termin. Og lillesøster i morgen.. Tenker nå går jeg lenger enn det! Ganske rart. Da jeg gikk gravid med nr 2 var den dagen jeg gikk lenger enn med første, helt krise. Denne gangen griner jeg ikke om jeg går nærere termin - til og med over termin! Spennende uansett :)

Ingen baby her! :)

Ingen baby ennå heller - tre dager på overtid, men det er heelt greit!

Jeg er 6 dager over termin. Begynte i går med rier, tenkte jeg, men ble borte etter få timer. Nå sitter jeg med vondt i ryggen, dårlig humør og med håpe at riene kommer snart tilbake...

Back
Topp